Bu çalışmada, Kapadokya bölgesinde faaliyet gösteren 2, 3, 4 ve 5 yıldızlı konaklama işletmelerinin eposta
kullanım düzeyleri incelenmiştir. Konaklama işletmelerine gizli müşteri yaklaşımı ile Türkçe ve İngilizce
e-postalar gönderilmiş, rezervasyon ve bilgi talebinde bulunularak veriler toplanmıştır. Çalışmadan elde edilen
bulgular; Konaklama işletmelerinin yıldız sayısı ve biçim arasında pozitif bir ilişki olduğunu, dolayısıyla
otellerin yıldız sayıları arttıkça e-postalara biçimsel olarak daha fazla önem verdiklerini göstermiştir. Ayrıca
işletmelerin Türkçe e-postalara İngilizce e-postalara oranla biçimsel olarak daha fazla önem gösterdikleri
belirlenmiştir. Sonuçlar web tabanlı ortamlarda daha sonra yapılacak çalışmalara ışık tutucu mahiyettedir.
E-posta yönetimi web tabanlı pazarlama konaklama işletmesi Kapadokya
In this study, level of e-mail usage have been viewed ofhotels with 2, 3, 4 and 5 star in Capadocia region. In order to collect datas mystery guest approach has been used and e-mails have been sent to lodging enterprises in Turkish and English about reservation and information. Findings revealed that; a positive corelation has been identified between forms of responses and stars, so as the numbers of the stars increase hotels pay more importance to form of e-mail. Additionally, hotels pay more attention to Turkish e-mails than English ones in terms of form. Results of this study will inspire the following research on web-based environments.
E-mail management web-based marketing lodging enterprises Cappadocia
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 25 Ocak 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 9 Sayı: 1 |