Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2018, Cilt: 13 Sayı: 2, 199 - 207, 24.04.2018

Öz

Kaynakça

  • [1] Aslan, B. ve Topçu, İ., (2010). Politeknik Eğitimin Ortaya Çıkışı Ve Uygulamaları. e-international journal of educational research, Cilt:1, Sayı:2, ss:17-34.
  • [2] Şentürk, Ü., (2008). Enformasyon Toplumunda Eğitimin Yeri, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, Cilt:6, Sayı:3, ss:487-506.
  • [3] Genç, M., (2013). Animasyonla eğitimin öğretmen adaylarının biyoloji tutumuna etkisi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, Cilt:4, Sayı:7, ss:47-61.
  • [4] Topaloğlu, M.Y. ve Balkan Kıyıcı, F., (2017). Hidroelektrik santral gezisinin ortaokul öğrencilerinin kavramsal anlamalarına etkisi, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt:13, Sayı:3, ss:1151-1172.
  • [5] Satan, A., (2014). Endüstri meslek lisesi son sınıf öğrencilerinin mesleki olgunluk ile karar stratejileri arasındaki ilişkinin analizi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, Cilt:40, ss:133-145.
  • [6] Kölemen, C.Ş. ve Erişen, Y., (2017). Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Öğrencilerinin Problem Çözme ve Eleştirisel Düşünme Becerileri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Türkiye Eğitim Dergisi, Cilt:2, ss:42-60.
  • [7] Şekkeli, M., (2007). Reaktif Güç Kompanzasyonunda Yeni Bir Röle Tasarımı ve Klasik Röle ile Ekonomik Olarak Karşılaştırılması, Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi, Cilt:13, Sayı:2, ss:257-264.
  • [8] Vardar, T., Çam, E. ve Yalçın, E., (2010). Reaktif Güç Kompanzasyonu ile Enerji Verimliliği ve Kamu Kurumlarında Reaktif Güç Kompanzasyonu, International Journal of Engineering Research and Development, Vol:2, No:2, ss:20-24.
  • [9] Bayındır, R. ve Kaplan, O., (2007). PIC Denetimli Reaktif Güç Rölesi Tasarımı, Gazi Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi Dergisi, Cilt:22, Sayı:1, ss:47-56.

ELEKTRİK TESİSAT VE KOMPANZASYON MODÜLER EĞİTİM SETİ TASARIMI VE UYGULAMASI

Yıl 2018, Cilt: 13 Sayı: 2, 199 - 207, 24.04.2018

Öz

Gelişmiş ülkelerde, yüksek oranda bilgi ve beceri içeren mesleki kalite
seviyesine sahip insan gücünün ve ileri teknolojilerle donanmış sanayinin ilk
sıralarda yer aldığı görülür. Hızlı
teknolojik gelişmeleri takip edebilen elemanların yetişmesinde ise mesleki
teknik eğitimin temel olduğu bilinen bir gerçektir. Yapılan çalışmada elektrik
eğitiminde; ihtiyaç alanına, kullanıcı isteğine göre değişebilen modüler yapıya
sahip tesisat ve taşınabilen kompanzasyon eğitim düzenekleri tasarlanmış ve
imal edilmiştir. Sonuç olarak, pratik ve
kullanımı kolay olacak şekilde tasarlanmış ve yapılmış olan modüler elektrik
eğitim araçları sayesinde, laboratuvar uygulamalarının sınıf ortamında da
yapılması mümkün olmuştur.

Kaynakça

  • [1] Aslan, B. ve Topçu, İ., (2010). Politeknik Eğitimin Ortaya Çıkışı Ve Uygulamaları. e-international journal of educational research, Cilt:1, Sayı:2, ss:17-34.
  • [2] Şentürk, Ü., (2008). Enformasyon Toplumunda Eğitimin Yeri, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, Cilt:6, Sayı:3, ss:487-506.
  • [3] Genç, M., (2013). Animasyonla eğitimin öğretmen adaylarının biyoloji tutumuna etkisi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, Cilt:4, Sayı:7, ss:47-61.
  • [4] Topaloğlu, M.Y. ve Balkan Kıyıcı, F., (2017). Hidroelektrik santral gezisinin ortaokul öğrencilerinin kavramsal anlamalarına etkisi, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt:13, Sayı:3, ss:1151-1172.
  • [5] Satan, A., (2014). Endüstri meslek lisesi son sınıf öğrencilerinin mesleki olgunluk ile karar stratejileri arasındaki ilişkinin analizi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, Cilt:40, ss:133-145.
  • [6] Kölemen, C.Ş. ve Erişen, Y., (2017). Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Öğrencilerinin Problem Çözme ve Eleştirisel Düşünme Becerileri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Türkiye Eğitim Dergisi, Cilt:2, ss:42-60.
  • [7] Şekkeli, M., (2007). Reaktif Güç Kompanzasyonunda Yeni Bir Röle Tasarımı ve Klasik Röle ile Ekonomik Olarak Karşılaştırılması, Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi, Cilt:13, Sayı:2, ss:257-264.
  • [8] Vardar, T., Çam, E. ve Yalçın, E., (2010). Reaktif Güç Kompanzasyonu ile Enerji Verimliliği ve Kamu Kurumlarında Reaktif Güç Kompanzasyonu, International Journal of Engineering Research and Development, Vol:2, No:2, ss:20-24.
  • [9] Bayındır, R. ve Kaplan, O., (2007). PIC Denetimli Reaktif Güç Rölesi Tasarımı, Gazi Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi Dergisi, Cilt:22, Sayı:1, ss:47-56.
Toplam 9 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Mühendislik
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehmet Ali Özçelik 0000-0003-0984-5707

Yayımlanma Tarihi 24 Nisan 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 13 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Özçelik, M. A. (2018). ELEKTRİK TESİSAT VE KOMPANZASYON MODÜLER EĞİTİM SETİ TASARIMI VE UYGULAMASI. Technological Applied Sciences, 13(2), 199-207.
AMA Özçelik MA. ELEKTRİK TESİSAT VE KOMPANZASYON MODÜLER EĞİTİM SETİ TASARIMI VE UYGULAMASI. NWSA. Nisan 2018;13(2):199-207.
Chicago Özçelik, Mehmet Ali. “ELEKTRİK TESİSAT VE KOMPANZASYON MODÜLER EĞİTİM SETİ TASARIMI VE UYGULAMASI”. Technological Applied Sciences 13, sy. 2 (Nisan 2018): 199-207.
EndNote Özçelik MA (01 Nisan 2018) ELEKTRİK TESİSAT VE KOMPANZASYON MODÜLER EĞİTİM SETİ TASARIMI VE UYGULAMASI. Technological Applied Sciences 13 2 199–207.
IEEE M. A. Özçelik, “ELEKTRİK TESİSAT VE KOMPANZASYON MODÜLER EĞİTİM SETİ TASARIMI VE UYGULAMASI”, NWSA, c. 13, sy. 2, ss. 199–207, 2018.
ISNAD Özçelik, Mehmet Ali. “ELEKTRİK TESİSAT VE KOMPANZASYON MODÜLER EĞİTİM SETİ TASARIMI VE UYGULAMASI”. Technological Applied Sciences 13/2 (Nisan 2018), 199-207.
JAMA Özçelik MA. ELEKTRİK TESİSAT VE KOMPANZASYON MODÜLER EĞİTİM SETİ TASARIMI VE UYGULAMASI. NWSA. 2018;13:199–207.
MLA Özçelik, Mehmet Ali. “ELEKTRİK TESİSAT VE KOMPANZASYON MODÜLER EĞİTİM SETİ TASARIMI VE UYGULAMASI”. Technological Applied Sciences, c. 13, sy. 2, 2018, ss. 199-07.
Vancouver Özçelik MA. ELEKTRİK TESİSAT VE KOMPANZASYON MODÜLER EĞİTİM SETİ TASARIMI VE UYGULAMASI. NWSA. 2018;13(2):199-207.