Enerji şirketlerinin dijital iletişim stratejilerindeki rolü giderek artmakta ve bu bağlamda kurumsal bloglar, şirketlerin paydaşlarıyla etkileşim kurma, bilgi paylaşımı ve şeffaflık sağlama amacını taşımaktadır. Bu makale, Türkiye’nin en büyük enerji şirketlerinin kurumsal blog sayfalarının diyalojik iletişim düzeylerini araştırmak ve diyalojik iletişim ilkelerinin ne kadarını kapsadığı tespit etmeyi amaçlamaktadır. Bu bağlamda Türkiye’nin en büyük 10 enerji üreticilerinden, kurumsal blog sayfasına sahip olan Aydem Enerji ve Enerjisa’nın blog sayfaları diyalojik iletişim teorisi çerçevesinde analiz edilmiştir. Bu analiz, enerji sektöründeki şirketlerin dijital iletişim stratejilerini geliştirmeye yönelik kılavuz niteliğinde bilgiler sunmayı hedeflemektedir. Ayrıca, enerji şirketlerinin kurumsal bloglarını daha etkili bir iletişim aracı olarak kullanmalarına yönelik öneriler sunmayı amaçlamaktadır. Makale, ve sonraki çalışmalar için fikir oluşturması açısından önemli bir kaynak olacaktır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları (Diğer) |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Erken Görünüm Tarihi | 29 Haziran 2024 |
Yayımlanma Tarihi | 29 Haziran 2024 |
Gönderilme Tarihi | 20 Mayıs 2024 |
Kabul Tarihi | 22 Haziran 2024 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Cilt: 3 Sayı: 1 |