BibTex RIS Kaynak Göster

HEDEF KİTLE VE PAYDAŞLAR İLE İLETİŞİM ARACI OLARAK “SOSYAL MEDYA”: GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ (GOÜ) ÖRNEĞİ

Yıl 2013, Cilt: 5 Sayı: 2, 69 - 78, 01.12.2013

Öz

“SOCIALMEDIA”AS ATOOLFORCOMMUNICATIONWITHTARGET GROUPANDSTAKEHOLDERS:GAZİOSMANPAŞAUNIVERSITY(GOU) SAMPLE The mode of communication has been changed by web 2.0. Before web 2.0, organizations were just be able to convey their messages. But now, they can see the effects of messages since the time they sent messages. This mode of communication is being used by many commercial enterprises in our country. Corporations are now realizing the benefits of these effects, especially during communications with their acceptors

Kaynakça

  • Balta Peltekoğlu, F. Halkla İlişkiler Nedir?, İstanbul: Beta Yayıncılık, 2012.
  • Çağrı, M. (2012). Viral Reklam Başarısı: Fulya’nın İntikamı http://www. mustafacagri. com/viral-reklam-basarisi-fulyanin-intikami [İndirme Tarihi: 2012]
  • Çetin, E. B. “Halkla İlişkiler'in Sosyal Medya Ortamında İncelenmesi”, İstanbul: İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi, 2010
  • Ertuğrul, F. “Paydaş Teorisi ve İşletmelerin Paydaşları ile İlişkilerinin Yönetimi”, Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2008, 199-223.
  • GOÜ Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı, “2014 - 2018 Stratejik Planı” Tokat:
  • GOÜ Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı, 2013
  • Gürlesin, S. (2012). Web 1.0 & 2.0 & 3.0 Arasındaki Farklar ve Gelişmeler. http://selmangurlesin.com/web-1-0-2-0-3-0-arasindaki-farklar-ve-gelismeler.html [İndirme Tarihi: 20.4.2012]
  • Oypan, S. (2012). “E-Ticaret Şirketlerinin Facebook Sayfa Yönetimi İçin 7
  • İpucu” http://eticaretmag.com/e-ticaret-sirketleri-icin-7-facebook-sayfa-yonetimi- ipucu/[İndirme Tarihi: 17.4.2013]
  • Özgül, U. (2009). “Sosyal Medya İletişim Yönetiminde Stratejik PR'ın Rolü” http://yedinoktasifir.blogspot.com/2009/08/sosyal-medya-iletisim- yonetiminde.html [İndirme Tarihi: 17.4.2013]
  • Safko, L., & Brake, D. K., The Social Media Bible: Tactics, Tools, and Strategies for Business Success. New Jersey: John Wiley & Son's Inc., 2009.
  • Zafarmand, N. “Halkla İlişkiler Alanında Yeni Mecra ve Uygulamaların Yeri Ve Önemi: Sosyal Medya Ve PR 2.0.” Ankara: Gazi Üniversitesi Yüksek Lisans Tezi. 2010

HEDEF KİTLE VE PAYDAŞLAR İLE İLETİŞİM ARACI OLARAK “SOSYAL MEDYA”: GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ (GOÜ) ÖRNEĞİ

Yıl 2013, Cilt: 5 Sayı: 2, 69 - 78, 01.12.2013

Öz

Web 2.0 ile iletişimin şekli de değişmiştir. Web 2.0 öncesinde organizasyonlar sadece mesajlarını iletebilmekteydi. Şimdi ise mesajı verdikleri andan itibaren mesajın etkilerini görebilmektedirler. Bu iletişim yöntemi ülkemizde de birçok ticari işletme tarafından etkin olarak kullanılmaktadır. Kurumlar ise muhatapları ile iletişimde bu araçların bir strateji doğrultusunda kullanılmasının sağladığı faydaların yeni farkına varmaktadır

Kaynakça

  • Balta Peltekoğlu, F. Halkla İlişkiler Nedir?, İstanbul: Beta Yayıncılık, 2012.
  • Çağrı, M. (2012). Viral Reklam Başarısı: Fulya’nın İntikamı http://www. mustafacagri. com/viral-reklam-basarisi-fulyanin-intikami [İndirme Tarihi: 2012]
  • Çetin, E. B. “Halkla İlişkiler'in Sosyal Medya Ortamında İncelenmesi”, İstanbul: İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi, 2010
  • Ertuğrul, F. “Paydaş Teorisi ve İşletmelerin Paydaşları ile İlişkilerinin Yönetimi”, Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2008, 199-223.
  • GOÜ Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı, “2014 - 2018 Stratejik Planı” Tokat:
  • GOÜ Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı, 2013
  • Gürlesin, S. (2012). Web 1.0 & 2.0 & 3.0 Arasındaki Farklar ve Gelişmeler. http://selmangurlesin.com/web-1-0-2-0-3-0-arasindaki-farklar-ve-gelismeler.html [İndirme Tarihi: 20.4.2012]
  • Oypan, S. (2012). “E-Ticaret Şirketlerinin Facebook Sayfa Yönetimi İçin 7
  • İpucu” http://eticaretmag.com/e-ticaret-sirketleri-icin-7-facebook-sayfa-yonetimi- ipucu/[İndirme Tarihi: 17.4.2013]
  • Özgül, U. (2009). “Sosyal Medya İletişim Yönetiminde Stratejik PR'ın Rolü” http://yedinoktasifir.blogspot.com/2009/08/sosyal-medya-iletisim- yonetiminde.html [İndirme Tarihi: 17.4.2013]
  • Safko, L., & Brake, D. K., The Social Media Bible: Tactics, Tools, and Strategies for Business Success. New Jersey: John Wiley & Son's Inc., 2009.
  • Zafarmand, N. “Halkla İlişkiler Alanında Yeni Mecra ve Uygulamaların Yeri Ve Önemi: Sosyal Medya Ve PR 2.0.” Ankara: Gazi Üniversitesi Yüksek Lisans Tezi. 2010
Toplam 12 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Erdem Kanışlı

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Kanışlı, E. (2013). HEDEF KİTLE VE PAYDAŞLAR İLE İLETİŞİM ARACI OLARAK “SOSYAL MEDYA”: GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ (GOÜ) ÖRNEĞİ. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, 5(2), 69-78.
AMA Kanışlı E. HEDEF KİTLE VE PAYDAŞLAR İLE İLETİŞİM ARACI OLARAK “SOSYAL MEDYA”: GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ (GOÜ) ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. Aralık 2013;5(2):69-78.
Chicago Kanışlı, Erdem. “HEDEF KİTLE VE PAYDAŞLAR İLE İLETİŞİM ARACI OLARAK ‘SOSYAL MEDYA’: GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ (GOÜ) ÖRNEĞİ”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi 5, sy. 2 (Aralık 2013): 69-78.
EndNote Kanışlı E (01 Aralık 2013) HEDEF KİTLE VE PAYDAŞLAR İLE İLETİŞİM ARACI OLARAK “SOSYAL MEDYA”: GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ (GOÜ) ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5 2 69–78.
IEEE E. Kanışlı, “HEDEF KİTLE VE PAYDAŞLAR İLE İLETİŞİM ARACI OLARAK ‘SOSYAL MEDYA’: GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ (GOÜ) ÖRNEĞİ”, Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, c. 5, sy. 2, ss. 69–78, 2013.
ISNAD Kanışlı, Erdem. “HEDEF KİTLE VE PAYDAŞLAR İLE İLETİŞİM ARACI OLARAK ‘SOSYAL MEDYA’: GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ (GOÜ) ÖRNEĞİ”. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5/2 (Aralık 2013), 69-78.
JAMA Kanışlı E. HEDEF KİTLE VE PAYDAŞLAR İLE İLETİŞİM ARACI OLARAK “SOSYAL MEDYA”: GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ (GOÜ) ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2013;5:69–78.
MLA Kanışlı, Erdem. “HEDEF KİTLE VE PAYDAŞLAR İLE İLETİŞİM ARACI OLARAK ‘SOSYAL MEDYA’: GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ (GOÜ) ÖRNEĞİ”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, c. 5, sy. 2, 2013, ss. 69-78.
Vancouver Kanışlı E. HEDEF KİTLE VE PAYDAŞLAR İLE İLETİŞİM ARACI OLARAK “SOSYAL MEDYA”: GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ (GOÜ) ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2013;5(2):69-78.