BibTex RIS Kaynak Göster

AN INVESTIGATION TO DETERMINE IMPACT OF HOTEL ESTABLISHMENTS ADVERTISEMENTS ON GERMAN TOURISTS' BUYING BEHAVIORS

Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 2, - , 01.06.2007

Öz

OTEL İŞLETMELERİNİN REKLAMLARININ ALMAN TURİSTLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI

Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 2, - , 01.06.2007

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

BANU Güleç

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Güleç, B. (2007). OTEL İŞLETMELERİNİN REKLAMLARININ ALMAN TURİSTLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 4(2).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.