BibTex RIS Cite

Kitap Tanıtımı:Dünyada ve Türkiye'de Çokkültürlü Eğitim Tartışmaları ve Uygulamalar

Year 2014, Volume: 4 Issue: 1, 147 - 152, 10.03.2014

Abstract

Kitap Tanıtımı:Dünyada ve Türkiye'de Çokkültürlü Eğitim Tartışmaları ve Uygulamalar

Year 2014, Volume: 4 Issue: 1, 147 - 152, 10.03.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yeliz Kaya

Publication Date March 10, 2014
Published in Issue Year 2014 Volume: 4 Issue: 1

Cite

APA Kaya, Y. (2014). Kitap Tanıtımı:Dünyada ve Türkiye’de Çokkültürlü Eğitim Tartışmaları ve Uygulamalar. Sakarya University Journal of Education, 4(1), 147-152. https://doi.org/10.19126/suje.41870
AMA Kaya Y. Kitap Tanıtımı:Dünyada ve Türkiye’de Çokkültürlü Eğitim Tartışmaları ve Uygulamalar. SUJE. March 2014;4(1):147-152. doi:10.19126/suje.41870
Chicago Kaya, Yeliz. “Kitap Tanıtımı:Dünyada Ve Türkiye’de Çokkültürlü Eğitim Tartışmaları Ve Uygulamalar”. Sakarya University Journal of Education 4, no. 1 (March 2014): 147-52. https://doi.org/10.19126/suje.41870.
EndNote Kaya Y (March 1, 2014) Kitap Tanıtımı:Dünyada ve Türkiye’de Çokkültürlü Eğitim Tartışmaları ve Uygulamalar. Sakarya University Journal of Education 4 1 147–152.
IEEE Y. Kaya, “Kitap Tanıtımı:Dünyada ve Türkiye’de Çokkültürlü Eğitim Tartışmaları ve Uygulamalar”, SUJE, vol. 4, no. 1, pp. 147–152, 2014, doi: 10.19126/suje.41870.
ISNAD Kaya, Yeliz. “Kitap Tanıtımı:Dünyada Ve Türkiye’de Çokkültürlü Eğitim Tartışmaları Ve Uygulamalar”. Sakarya University Journal of Education 4/1 (March 2014), 147-152. https://doi.org/10.19126/suje.41870.
JAMA Kaya Y. Kitap Tanıtımı:Dünyada ve Türkiye’de Çokkültürlü Eğitim Tartışmaları ve Uygulamalar. SUJE. 2014;4:147–152.
MLA Kaya, Yeliz. “Kitap Tanıtımı:Dünyada Ve Türkiye’de Çokkültürlü Eğitim Tartışmaları Ve Uygulamalar”. Sakarya University Journal of Education, vol. 4, no. 1, 2014, pp. 147-52, doi:10.19126/suje.41870.
Vancouver Kaya Y. Kitap Tanıtımı:Dünyada ve Türkiye’de Çokkültürlü Eğitim Tartışmaları ve Uygulamalar. SUJE. 2014;4(1):147-52.