Olgu Sunumu
BibTex RIS Kaynak Göster

Covid-19 Pandemi Döneminde Öğretim Üyesi Olmak

Yıl 2021, , 53 - 57, 31.08.2021
https://doi.org/10.25282/ted.795037

Öz

Covid-19 pandemisinin derinden etkilediği bir kitle de öğretim üyeleridir. Bu yazıda öğretim üyelerinin pandemi sürecindeki deneyimleri ele alınacaktır. % 64’ünün pandemi öncesi online öğretim konusunda deneyimleri olmayan öğretim üyeleri bu süreçte belirsizlik anksiyetesi yaşamış, yeni kavramlarla karşılaşmış, çalışma hayatlarında ve öğretim faaliyetleri ve öğrenciler ile temasta değişimler yaşamış ve bilişim teknolojileri ile tanışmıştır. Öğretim üyelerinin pandemi gibi olağan dışı durumlardaki gereksinimleri saptanmalı ve kurumsal destek mekanizmaları oluşturulmalıdır. Böylece akademik potansiyellerini kullanabilirler ve gelecek nesillerin yetişmesinde emek verebilirler.

Destekleyen Kurum

YOK

Proje Numarası

YOK

Teşekkür

YOK

Kaynakça

  • Singh K, Srivastav S, Abhishek Bhardwaj AD, Misra S. Medical Education During the COVID-19 Pandemic: A Single Institution Experience. Indian Pediatrics. 2020; 57:678-679.
  • DSÖ, UNICEF , IFRC. Key Messages and Actions for COVID-19 Prevention and Control in Schools; 2020.
  • Johnson N, Veletsianos G, Seaman J. U.S. Faculty and Administrators’ Experiences and Approaches in the Early Weeks of the COVID-19 Pandemic. Online Learning. 2020; 24(2):6-21.
  • Keswani RN, Sethi A, Repici A, Messmann H, Chiu PW. How To Maximize Trainee Education During the Coronavirus Disease-2019 Pandemic: Perspectives From Around the World. Gastroenterology. 2020; 159:26-29.
  • Geçgin FM, Sahranç Ü. Belirsizliğe Tahammülsüzlük ile Psikolojik İyi Oluş Arasındaki İlişki. Sakarya University Journal of Education. 2017; 7(4): 739-755.

Being a faculty member during the Covid-19 pandemic

Yıl 2021, , 53 - 57, 31.08.2021
https://doi.org/10.25282/ted.795037

Öz

The Covid-19 pandemic has deeply affected faculty members. The purpose of this article is; to discuss the experiences of faculty members in the pandemic process. In this process, faculty members experienced uncertainty anxiety, encountered new concepts, changed their working lives, teaching activities and contact with students, and encountered information technologies. However, 64% of the faculty members did not have experience in online teaching before the pandemic. The needs of faculty members in extraordinary situations such as pandemics should be determined and institutional support mechanisms should be established. Thus, they can use their academic potential and work in raising future generations.

Proje Numarası

YOK

Kaynakça

  • Singh K, Srivastav S, Abhishek Bhardwaj AD, Misra S. Medical Education During the COVID-19 Pandemic: A Single Institution Experience. Indian Pediatrics. 2020; 57:678-679.
  • DSÖ, UNICEF , IFRC. Key Messages and Actions for COVID-19 Prevention and Control in Schools; 2020.
  • Johnson N, Veletsianos G, Seaman J. U.S. Faculty and Administrators’ Experiences and Approaches in the Early Weeks of the COVID-19 Pandemic. Online Learning. 2020; 24(2):6-21.
  • Keswani RN, Sethi A, Repici A, Messmann H, Chiu PW. How To Maximize Trainee Education During the Coronavirus Disease-2019 Pandemic: Perspectives From Around the World. Gastroenterology. 2020; 159:26-29.
  • Geçgin FM, Sahranç Ü. Belirsizliğe Tahammülsüzlük ile Psikolojik İyi Oluş Arasındaki İlişki. Sakarya University Journal of Education. 2017; 7(4): 739-755.
Toplam 5 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Sağlık Kurumları Yönetimi
Bölüm Olgu
Yazarlar

Hatice Şahin 0000-0002-9134-9800

Proje Numarası YOK
Yayımlanma Tarihi 31 Ağustos 2021
Gönderilme Tarihi 14 Eylül 2020
Yayımlandığı Sayı Yıl 2021

Kaynak Göster

Vancouver Şahin H. Covid-19 Pandemi Döneminde Öğretim Üyesi Olmak. TED. 2021;20(61):53-7.