Editöre Mektup
BibTex RIS Kaynak Göster

Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Programı Değerlendirme Çalışmaları

Yıl 2005, Cilt: 20 Sayı: 20, 53 - 58, 01.03.2005

Öz

One of the requirements of a medical education system of high quality is an adequate evaluation of the programme. This report describes the activities and the results of the programme evaluation studies at the Medical Faculty of Pamukkale University. We conclude that the success of medical education is highly effected by academic structuring issues as well as by the motivation of students and that of educators about the improvement of educational system.

One of the requirements of a medical education system of high quality is an adequate evaluation of the programme. This report describes the activities and the results of the programme evaluation studies at the Medical Faculty of Pamukkale University. We conclude that the success of medical education is highly effected by academic structuring issues as well as by the motivation of students and that of educators about the improvement of educational system.

Kaynakça

  • ) Morrison J. ABC of learning and teaching in medicine Clinical Review 2003; 326: 385-387.
  • ) The Kirkpatrick Model of Training Evaluation. www.southalabama.edu/coe/bset/johnson/660lectures/lect5.htm Tablo – 1 Eğitim-Öğretimde idari yapılanma LABORATUAR ALAN ÇALIŞMALARI EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ ÖÇM

Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Programı Değerlendirme Çalışmaları

Yıl 2005, Cilt: 20 Sayı: 20, 53 - 58, 01.03.2005

Öz

Tıp Eğitiminin istenilen düzeyde olmasının gerekli koşullarından biri doğru ve yeterli program değerlendirmenin yapılabilmesidir. Bu çalışmada Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde eğitim programına yönelik olarak yapılan program değerlendirme çalışmaları, yöntemleri ve sonuçları bildirilmektedir. Deneyimlerimiz, tıp eğitiminin dinamizmine uygun idari ve akademik yapılanma ile birlikte gerek öğrencilerin gerekse eğiticilerin uygulanan eğitim sisteminin geliştirilmesine yönelik motivasyonlarının sistemin başarısını sağlayan en önemli unsurlar olduğu ortaya koymaktadır.

Kaynakça

  • ) Morrison J. ABC of learning and teaching in medicine Clinical Review 2003; 326: 385-387.
  • ) The Kirkpatrick Model of Training Evaluation. www.southalabama.edu/coe/bset/johnson/660lectures/lect5.htm Tablo – 1 Eğitim-Öğretimde idari yapılanma LABORATUAR ALAN ÇALIŞMALARI EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ ÖÇM
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Sağlık Kurumları Yönetimi
Bölüm Orjinal Araştırma
Yazarlar

Ender Düzcan Bu kişi benim

Mehmet Zencir Bu kişi benim

Esat Adıgüzel

Melek Demir Bu kişi benim

Ergün Erdem Bu kişi benim

Hüseyin Bağcı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2005
Gönderilme Tarihi 5 Eylül 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 20 Sayı: 20

Kaynak Göster

Vancouver Düzcan E, Zencir M, Adıgüzel E, Demir M, Erdem E, Bağcı H. Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Programı Değerlendirme Çalışmaları. TED. 2005;20(20):53-8.