Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL TEKNOLOJİ KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARI: BİR METAFOR ÇALIŞMASI

Yıl 2023, Cilt: 13 Sayı: 2, 923 - 942, 31.05.2023
https://doi.org/10.24315/tred.1100416

Öz

Dijital teknoloji hayatımızın her alanında kendine yer edinmiş bir kavramdır ve bu alanlardan biri de eğitim alanıdır. Eğitim verilen alanlardan olan spor bilimleri alanında da dijital teknoloji kavramının algılanış biçimi önemlidir. Buradan hareketle, bu araştırmanın amacı spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin dijital teknoloji kavramına yönelik metaforik algılarını belirlemektir. Nitel araştırmalardan fenomenoloji yaklaşımı benimsenerek yürütülen bu araştırmaya 249 spor bilimleri fakültesi öğrencisi gönüllü olarak katılmıştır. Veri toplama aracı olarak katılımcıların demografik bilgilerini ve dijital teknoloji kavramına yönelik metaforik algılarını belirlemeye yönelik araştırmacılar tarafından hazırlanmış anket formu kullanılmıştır. Verilerin analizinde içerik analizi yöntemi kullanılmıştır. Yapılan analiz sonucunda, dijital teknoloji kavramına yönelik metaforlar ‘temel gereksinim, doğa olayı, eşya, negatif durum, yiyecek-içecek, eğitim, organ, yer/mekân, spor, hayvan, manevi değer, pozitif durum, soyut kavram’ olmak üzere 13 farklı kategori altında toplanmıştır. Sonuç olarak, spor bilimleri fakültesi öğrencileri için dijital teknoloji kavramını ağırlıklı olarak temel ihtiyaç olarak görmektedir. Bu noktada dijital teknoloji kavramının spor bilimleri fakültesi öğrencileri için önemli bir yer oluşturduğu söylenebilir.

Kaynakça

  • Aksungur, N., & Firidin, Ş. (2008). Su kaynaklarının kullanımı ve sürdürülebilirlik. Aquaculture Studies, 2008(2).
  • Aktaş, C. ve Çaycı, B. (2013). “Yeni Enformasyon ve İletişim Teknolojilerinin Sosyal Hayattaki Rolü”.
  • Ayaz, M. F. (2016). Adolesanda Psikososyal Sorunlar. Ergenlik ve İnternet Bağımlılığı. Y. K. Haspolat, T. Yüksel ve İ. Yolbaş (Editörler) (1. Baskı). s.139-154 İstanbul: Cinius Yayımları: Isbn:978-605-323-450-0
  • Baba Kaya. H. ve Soyer. F. (2020). Bireysel Egzersiz Programının ve Neurofeedback Uygulamalarının Oyun Bağımlılığı, Kişilik Özellikleri, Psikolojik Belirtiler ve Beyin Dalgaları Üzerine Etkisi. LAP Lambert Academic Publishing, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 384, ISBN:978-620-2-79676-7
  • Baltacı, A. (2017). Nitel veri analizinde Miles-Huberman modeli. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3(1), 1-14.
  • Bengel, P. T., Carina, P. (2021). Modern technology in geography Education—Attitudes of pre-service teachers of geography on modern technology. Education Sciences, 11(11), 708. doi:http://dx.doi.org/10.3390/educsci11110708
  • Benli, E., Kayabaşı, Y., Sarıkaya, M. (2012). İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersi ‘Işık’ ünitesinde teknoloji destekli öğretimin öğrencilerin fen başarısına, kalıcılığa ve fene karşı tutumlarına etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32(3), 733 - 760.
  • Birinci, F. G. (2020). Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde kullanılan bilişim teknolojileri üzerine bir inceleme. Sakarya University Journal of Education, 10(2), 350-371. Doi: 10.19126/suje.685534
  • Bozkurt, T. M., Dursun, M., Arı, Ç. (2019). Spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin dijital oyun oynamaya yönelik tutumların incelenmesi. Journal of Human Sciences, 16(4), 1217-1227.
  • Cabı, E. (2016). Dijital teknolojiye yönelik tutum ölçeği. Kastamonu Eğitim Dergisi, 24(3), 1229-1244.
  • Cassidy, E. D., Colmenares, A., Jones, G., Manolovitz, T., Shen, L., ve Vieira, S. (2014). Higher education and emerging technologies: Shifting trends in student usage. Journal of Academic Librarianship, 40, 124-133.
  • Castells, M. (2011). “A Network Theory of Power”, International Journal of Communication, (5), s.773-787.
  • Çevik K. K., Önal, N., Şenol, V. (2018). Zamanlar bağlamında İngilizce öğretimi için bir mobil uygulama tasarımı: Sos Tablosu. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi, 9(32), 73-86. Doi:10.5824/1309‐1581.2018.2.005
  • Dindar, M., ve Akbulut, Y. (2016). Dijital Teknoloji Deneyimi, Medya Ortamlarında Geçirilen Süre Ve Çalışan Bellek Kapasitesi İlişkisi. Gaziantep University Journal of Social Sciences, 15(1).
  • Ersöz, B. (2020). Yeni nesil web paradigması: Web 4.0. Bilgisayar Bilimleri ve Teknolojileri Dergisi, 1(2), 58-65.
  • Fitton, V. A., Ahmedani, B. K., Harold, R. D., ve Shifflet, E. D. (2013). The role of technology on youg adoloscent development: Implications for policy, research and practise. Child and Adolescent Social Work Journal, 30, 399-413.
  • GÜLEÇ, C. (1991). “Çevre ve Ruh Sağlığı”, Çevre Üzerine, Türkiye Çevre Sorunları Vakfı Yayını, Ankara.
  • Güney, B. (2017). Dijital Bağımlılığın Dijital Kültüre Dönüşmesi: Netlessfobi. Yeni Medya Elektronik Dergisi, 1(2), 207-213.
  • Güngör, N. B., Kurtipek, S. (2020). Spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin bireysel yenilikçilik düzeyinin dijital okuryazarlığa etkisinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi. Journal of Human Sciences, 17(2), 756-767. doi:10.14687/jhs.v17i2.6021
  • Harvey, D. (1999). Postmodernliğin Durumu, Sungur Savran (Çev.), Metis Yayınları, 2. Baskı, İstanbul, 1999.
  • Isaeva, T., Malishevskaya, N., Goryunova, E., Lazareva, L., Churikov, M. (2021). Psychological and pedagogical aspects of simulation technology at english lessons for future engineers of the agro-industrial complex. Les Ulis: EDP Sciences. doi:http://dx.doi.org/10.1051/e3sconf/202127312011
  • İnam, A. (2004). Teknoloji-Bilim ilişkisinin insan yaşamındaki yeri. Teknoloji, 73-81. https://www.emo.org.tr/ekler/72b030ba126b2f4_ek.pdf?dergi=4 sayfasından erişilmiştir. (Erişim tarihi:03.02.2022).
  • İnan, A. (2010). İlköğretim II. Kademe ve Ortaöğretim Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı.
  • Karabulut, B. (2015). Bilgi toplumu çağinda dijital yerliler, göçmenler ve melezler. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (21), 11-23.
  • Kaya, B., Kaya, A. (2012). Teknoloji çağında öğretmen adaylarının küresel vatandaşlık algıları. Sakarya University Journal of Education, 2(3), 81-95.
  • Koç, E. (2013). Bilim ve Teknoloji Çağında İnsan Olma Sorumluluğu (Etik Bilinç). Journal of Graduate School of Social Sciences, 17(2), 1-13.
  • Köysüren, M., Üzel, D. (2018). The effect of using technology in mathematics teaching to mathematical literacy of grade 6 students. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 12(2), 81 - 101. Doi: 10.17522/balikesirnef.506418
  • Madden, M., Lenhart, A., Duggan, M., Cortesi, S., ve Gasser, U. (2013). Teens and Technology 2013. Washington DC: Pew Research Center. 02 Şubat 2015 tarihinde http://www.pewinternet.org/2013/03/13/teens-and-technology-2013/ adresinden alınmıştır.
  • Oblinger, D. G. ve Oblinger, J. L. (2005). : Is It Age or IT: First Steps Toward Understanding the Net Generation. D. G. Oblinger ve J. L. Oblinger (Ed.). Educating the Net Generation içinde (s. 2.1-2.20). EDUCAUSE. https://www.educause.edu/ir/library/pdf/pub7101.pdf. (Erişim Tarihi: 18.10.2018).
  • Papastergiou, M. (2010). Enhancing physical education and sport science students’ self-efficacy and attitudes regarding information and communication technologies through a computer literacy course. Computers & Education, 54(1), 298-308. Rideout, V. J., Foehr, U. G., ve Roberts, D. F. (2010). Generation M2 . Media in the lives of 8-to 18-Year-Olds. Henry J. Kaiser Family Foundation.
  • Sezgin, F., Erdoğan, O. ve Erdoğan, B. H. (2017). Öğretmenlerin teknoloji öz yeterlikleri: Öğretmen ve öğrenci görüşlerine yönelik bütüncül bir analiz. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 7(1), 180-199.
  • Shinde A, Ganu J, Naik P. 2012. Effect of free radicals & Antioxidants on oxidative stress: A review. J Dental Allied Sciences. 1(2), 63-66. Tandon, P. S. Zhou, C., Lozano, P., ve Christakis, D. A. (2011). Preschoolers’ total daily screen time at home and by type of child care. Journal of Pediatrics, 158, 297- 300.
  • Taşkıran, A. (2017). Dijital çağda yükseköğretim. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(1), 96-109. Türk Dil Kurumu (2022). https://sozluk.gov.tr/ sayfasından erişilmiştir. (Erişim tarihi: 03.02.2021).
  • Twenge, J. M., Campbell, S. M., Hoffman, B. J., ve Lance, C. E. (2010). Generational differences in workvalues: Leisure and extrinsic value sincreasing, social and intrinsic values decreasing. Journal of Management, 36(5), 1117-1142. Doi: 10.1177/0149206309352246.
  • Uzun, Z. (2016, Mayıs). Z Kuşağı Öğrencilerinin Akıllı Cep Telefonu (smartphone) Kavramına İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması. 1. Uluslararası Uzaktan Eğitim Araştırmaları Konferansı Bildiri Kitapçığı (s. 84-94). Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul.
  • Wiemeyer J. (2018) Students’ Use of and Attitudes Towards Information and Communication Technologies in Sport Education Cross-Sectional Surveys Over the Past 15 Years. In: Lames M., Saupe D., Wiemeyer J. (eds) Proceedings of the 11th International Symposium on Computer Science in Sport (IACSS 2018). IACSS 2017. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 663. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-319-67846-7_14
  • Yıldırım, E., Uğurlu, M. F., Gözüböyük, K. (2018). Spor bilimleri fakültesinde öğrenim gören öğrencilerin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve düşünceleri. Electronic Turkish Studies, 13(21).
  • Yılmaz, İ., Ulucan, H., Pehlivan, S. (2010). Beden eğitimi öğretmenliği programında öğrenim gören öğrencilerin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve düşünceleri. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(1), 105-118.
  • Yücel, A. & Devecioğlu, S., (2012). "Spor Eğitiminde Bilgi Ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı." e-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Sports Sciences. 2B0083, 7, (2), 1-17

THE PERCEPTIONS OF SPORTS SCIENCES FACULTY STUDENTS AGAINST THE DIGITAL TECHNOLOGY CONCEPT: A METAPHOR STUDY

Yıl 2023, Cilt: 13 Sayı: 2, 923 - 942, 31.05.2023
https://doi.org/10.24315/tred.1100416

Öz

Digital technology is a concept that has taken its place in all areas of our lives, one of these areas is education. In sports sciences, which is one of the fields of education, the perception of the digital technology is important. The aim of this research is to determine the metaphorical perceptions of the students in faculty of sports sciences towards the concept of digital technology. 249 students voluntarily participated in this research, which was carried out by adopting the phenomenology approach, one of the qualitative researches. As a data collection tool, a questionnaire prepared by the researchers was used to determine the demographic information of the participants and their metaphorical perceptions about the concept of digital technology. Content analysis method was used in the analysis of the data. Metaphors for the concept of digital technology were found in 13 different categories: 'basic need, natural phenomenon, goods, negative situation, food and beverage, education, organ, place/space, sports, animal, spiritual value, positive situation, abstract concept'. As a result, students mostly see the digital technology as a basic need. At this point, it can be said that the concept of digital technology has an important place for the sport science students.

Kaynakça

  • Aksungur, N., & Firidin, Ş. (2008). Su kaynaklarının kullanımı ve sürdürülebilirlik. Aquaculture Studies, 2008(2).
  • Aktaş, C. ve Çaycı, B. (2013). “Yeni Enformasyon ve İletişim Teknolojilerinin Sosyal Hayattaki Rolü”.
  • Ayaz, M. F. (2016). Adolesanda Psikososyal Sorunlar. Ergenlik ve İnternet Bağımlılığı. Y. K. Haspolat, T. Yüksel ve İ. Yolbaş (Editörler) (1. Baskı). s.139-154 İstanbul: Cinius Yayımları: Isbn:978-605-323-450-0
  • Baba Kaya. H. ve Soyer. F. (2020). Bireysel Egzersiz Programının ve Neurofeedback Uygulamalarının Oyun Bağımlılığı, Kişilik Özellikleri, Psikolojik Belirtiler ve Beyin Dalgaları Üzerine Etkisi. LAP Lambert Academic Publishing, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 384, ISBN:978-620-2-79676-7
  • Baltacı, A. (2017). Nitel veri analizinde Miles-Huberman modeli. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3(1), 1-14.
  • Bengel, P. T., Carina, P. (2021). Modern technology in geography Education—Attitudes of pre-service teachers of geography on modern technology. Education Sciences, 11(11), 708. doi:http://dx.doi.org/10.3390/educsci11110708
  • Benli, E., Kayabaşı, Y., Sarıkaya, M. (2012). İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersi ‘Işık’ ünitesinde teknoloji destekli öğretimin öğrencilerin fen başarısına, kalıcılığa ve fene karşı tutumlarına etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32(3), 733 - 760.
  • Birinci, F. G. (2020). Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde kullanılan bilişim teknolojileri üzerine bir inceleme. Sakarya University Journal of Education, 10(2), 350-371. Doi: 10.19126/suje.685534
  • Bozkurt, T. M., Dursun, M., Arı, Ç. (2019). Spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin dijital oyun oynamaya yönelik tutumların incelenmesi. Journal of Human Sciences, 16(4), 1217-1227.
  • Cabı, E. (2016). Dijital teknolojiye yönelik tutum ölçeği. Kastamonu Eğitim Dergisi, 24(3), 1229-1244.
  • Cassidy, E. D., Colmenares, A., Jones, G., Manolovitz, T., Shen, L., ve Vieira, S. (2014). Higher education and emerging technologies: Shifting trends in student usage. Journal of Academic Librarianship, 40, 124-133.
  • Castells, M. (2011). “A Network Theory of Power”, International Journal of Communication, (5), s.773-787.
  • Çevik K. K., Önal, N., Şenol, V. (2018). Zamanlar bağlamında İngilizce öğretimi için bir mobil uygulama tasarımı: Sos Tablosu. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi, 9(32), 73-86. Doi:10.5824/1309‐1581.2018.2.005
  • Dindar, M., ve Akbulut, Y. (2016). Dijital Teknoloji Deneyimi, Medya Ortamlarında Geçirilen Süre Ve Çalışan Bellek Kapasitesi İlişkisi. Gaziantep University Journal of Social Sciences, 15(1).
  • Ersöz, B. (2020). Yeni nesil web paradigması: Web 4.0. Bilgisayar Bilimleri ve Teknolojileri Dergisi, 1(2), 58-65.
  • Fitton, V. A., Ahmedani, B. K., Harold, R. D., ve Shifflet, E. D. (2013). The role of technology on youg adoloscent development: Implications for policy, research and practise. Child and Adolescent Social Work Journal, 30, 399-413.
  • GÜLEÇ, C. (1991). “Çevre ve Ruh Sağlığı”, Çevre Üzerine, Türkiye Çevre Sorunları Vakfı Yayını, Ankara.
  • Güney, B. (2017). Dijital Bağımlılığın Dijital Kültüre Dönüşmesi: Netlessfobi. Yeni Medya Elektronik Dergisi, 1(2), 207-213.
  • Güngör, N. B., Kurtipek, S. (2020). Spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin bireysel yenilikçilik düzeyinin dijital okuryazarlığa etkisinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi. Journal of Human Sciences, 17(2), 756-767. doi:10.14687/jhs.v17i2.6021
  • Harvey, D. (1999). Postmodernliğin Durumu, Sungur Savran (Çev.), Metis Yayınları, 2. Baskı, İstanbul, 1999.
  • Isaeva, T., Malishevskaya, N., Goryunova, E., Lazareva, L., Churikov, M. (2021). Psychological and pedagogical aspects of simulation technology at english lessons for future engineers of the agro-industrial complex. Les Ulis: EDP Sciences. doi:http://dx.doi.org/10.1051/e3sconf/202127312011
  • İnam, A. (2004). Teknoloji-Bilim ilişkisinin insan yaşamındaki yeri. Teknoloji, 73-81. https://www.emo.org.tr/ekler/72b030ba126b2f4_ek.pdf?dergi=4 sayfasından erişilmiştir. (Erişim tarihi:03.02.2022).
  • İnan, A. (2010). İlköğretim II. Kademe ve Ortaöğretim Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı.
  • Karabulut, B. (2015). Bilgi toplumu çağinda dijital yerliler, göçmenler ve melezler. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (21), 11-23.
  • Kaya, B., Kaya, A. (2012). Teknoloji çağında öğretmen adaylarının küresel vatandaşlık algıları. Sakarya University Journal of Education, 2(3), 81-95.
  • Koç, E. (2013). Bilim ve Teknoloji Çağında İnsan Olma Sorumluluğu (Etik Bilinç). Journal of Graduate School of Social Sciences, 17(2), 1-13.
  • Köysüren, M., Üzel, D. (2018). The effect of using technology in mathematics teaching to mathematical literacy of grade 6 students. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 12(2), 81 - 101. Doi: 10.17522/balikesirnef.506418
  • Madden, M., Lenhart, A., Duggan, M., Cortesi, S., ve Gasser, U. (2013). Teens and Technology 2013. Washington DC: Pew Research Center. 02 Şubat 2015 tarihinde http://www.pewinternet.org/2013/03/13/teens-and-technology-2013/ adresinden alınmıştır.
  • Oblinger, D. G. ve Oblinger, J. L. (2005). : Is It Age or IT: First Steps Toward Understanding the Net Generation. D. G. Oblinger ve J. L. Oblinger (Ed.). Educating the Net Generation içinde (s. 2.1-2.20). EDUCAUSE. https://www.educause.edu/ir/library/pdf/pub7101.pdf. (Erişim Tarihi: 18.10.2018).
  • Papastergiou, M. (2010). Enhancing physical education and sport science students’ self-efficacy and attitudes regarding information and communication technologies through a computer literacy course. Computers & Education, 54(1), 298-308. Rideout, V. J., Foehr, U. G., ve Roberts, D. F. (2010). Generation M2 . Media in the lives of 8-to 18-Year-Olds. Henry J. Kaiser Family Foundation.
  • Sezgin, F., Erdoğan, O. ve Erdoğan, B. H. (2017). Öğretmenlerin teknoloji öz yeterlikleri: Öğretmen ve öğrenci görüşlerine yönelik bütüncül bir analiz. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 7(1), 180-199.
  • Shinde A, Ganu J, Naik P. 2012. Effect of free radicals & Antioxidants on oxidative stress: A review. J Dental Allied Sciences. 1(2), 63-66. Tandon, P. S. Zhou, C., Lozano, P., ve Christakis, D. A. (2011). Preschoolers’ total daily screen time at home and by type of child care. Journal of Pediatrics, 158, 297- 300.
  • Taşkıran, A. (2017). Dijital çağda yükseköğretim. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3(1), 96-109. Türk Dil Kurumu (2022). https://sozluk.gov.tr/ sayfasından erişilmiştir. (Erişim tarihi: 03.02.2021).
  • Twenge, J. M., Campbell, S. M., Hoffman, B. J., ve Lance, C. E. (2010). Generational differences in workvalues: Leisure and extrinsic value sincreasing, social and intrinsic values decreasing. Journal of Management, 36(5), 1117-1142. Doi: 10.1177/0149206309352246.
  • Uzun, Z. (2016, Mayıs). Z Kuşağı Öğrencilerinin Akıllı Cep Telefonu (smartphone) Kavramına İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması. 1. Uluslararası Uzaktan Eğitim Araştırmaları Konferansı Bildiri Kitapçığı (s. 84-94). Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul.
  • Wiemeyer J. (2018) Students’ Use of and Attitudes Towards Information and Communication Technologies in Sport Education Cross-Sectional Surveys Over the Past 15 Years. In: Lames M., Saupe D., Wiemeyer J. (eds) Proceedings of the 11th International Symposium on Computer Science in Sport (IACSS 2018). IACSS 2017. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 663. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-319-67846-7_14
  • Yıldırım, E., Uğurlu, M. F., Gözüböyük, K. (2018). Spor bilimleri fakültesinde öğrenim gören öğrencilerin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve düşünceleri. Electronic Turkish Studies, 13(21).
  • Yılmaz, İ., Ulucan, H., Pehlivan, S. (2010). Beden eğitimi öğretmenliği programında öğrenim gören öğrencilerin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve düşünceleri. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(1), 105-118.
  • Yücel, A. & Devecioğlu, S., (2012). "Spor Eğitiminde Bilgi Ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı." e-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Sports Sciences. 2B0083, 7, (2), 1-17
Toplam 39 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Öznur Karadağ 0000-0002-1878-3467

Hande Baba Kaya 0000-0002-9281-2588

Pelin Hoşver 0000-0001-6681-7628

Erken Görünüm Tarihi 26 Mayıs 2023
Yayımlanma Tarihi 31 Mayıs 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023 Cilt: 13 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Karadağ, Ö., Baba Kaya, H., & Hoşver, P. (2023). SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL TEKNOLOJİ KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARI: BİR METAFOR ÇALIŞMASI. Trakya Eğitim Dergisi, 13(2), 923-942. https://doi.org/10.24315/tred.1100416