BibTex RIS Kaynak Göster

Öğrencilerin Online Alışveriş Davranışlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Örneği

Yıl 2015, Cilt: 7 Sayı: 3, - , 21.03.2016

Öz

Günümüzün en fazla tercih edilen ve birçok alanda pazarlama aracı olarak da kullanılan internet, teknolojideki hızlı gelişmeyle birlikte, dünyada firmaların birçok müşteriye ulaşmasını mümkün kılmakta ve müşterilerin alışveriş alışkanlıklarını değiştirmektedir. Bu değişim dünya çapında küresel firmaların ortaya çıkmasına sebep olmaktadır. İnternet dünyadaki coğrafi sınırları ortadan kaldırmakta, bunun neticesi olarak da satıcılar ve alıcıların buluşma noktası olan pazarlara farklı boyutlar kazandırmaktadır. Bu değişim neticesinde satıcılar ticari faaliyetlerini global hale getirerek bütün dünyayı kapsayacak şekilde internet tabanlı hizmet sunmaktadır. Tüketiciler ürün ve hizmetler hakkında bilgi toplamak, mal ve hizmet satın almak amacıyla hatta zevk için göz atarak online alışverişe yönelmektedirler. Bu bakımdan online alışveriş ortamları, pazarlamacılar ve tüketiciler arasındaki ilişkide daha fazla role sahip olmaktadır. Bu çalışmada Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi’nde öğrenim gören öğrencilere yönelik olarak hazırlanan anket ile öğrencilerin online alışveriş davranışları ile demografik özellikleri arasındaki dağılım incelenmiş ve

Yıl 2015, Cilt: 7 Sayı: 3, - , 21.03.2016

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hacer Yumurtacı Aydoğmuş

Melih Can

Ali Babayiğit

Ufuk Aydoğmuş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 21 Mart 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 7 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Yumurtacı Aydoğmuş, H., Can, M., Babayiğit, A., Aydoğmuş, U. (2016). Öğrencilerin Online Alışveriş Davranışlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 7(3).
AMA Yumurtacı Aydoğmuş H, Can M, Babayiğit A, Aydoğmuş U. Öğrencilerin Online Alışveriş Davranışlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. Mart 2016;7(3).
Chicago Yumurtacı Aydoğmuş, Hacer, Melih Can, Ali Babayiğit, ve Ufuk Aydoğmuş. “Öğrencilerin Online Alışveriş Davranışlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Örneği”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 7, sy. 3 (Mart 2016).
EndNote Yumurtacı Aydoğmuş H, Can M, Babayiğit A, Aydoğmuş U (01 Mart 2016) Öğrencilerin Online Alışveriş Davranışlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 7 3
IEEE H. Yumurtacı Aydoğmuş, M. Can, A. Babayiğit, ve U. Aydoğmuş, “Öğrencilerin Online Alışveriş Davranışlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Örneği”, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 7, sy. 3, 2016.
ISNAD Yumurtacı Aydoğmuş, Hacer vd. “Öğrencilerin Online Alışveriş Davranışlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Örneği”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 7/3 (Mart 2016).
JAMA Yumurtacı Aydoğmuş H, Can M, Babayiğit A, Aydoğmuş U. Öğrencilerin Online Alışveriş Davranışlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2016;7.
MLA Yumurtacı Aydoğmuş, Hacer vd. “Öğrencilerin Online Alışveriş Davranışlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Örneği”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 7, sy. 3, 2016.
Vancouver Yumurtacı Aydoğmuş H, Can M, Babayiğit A, Aydoğmuş U. Öğrencilerin Online Alışveriş Davranışlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2016;7(3).