Sağlık
toplumların sürdürülebilir kalkınmalarına olanak sağlayan öncelikli bir
alandır. Sağlık hizmetleri diğer sektörlerden farklı ve kritik derecede önemli
bir hizmet sektörüdür. Toplumların refah seviyeleri ile doğru orantılı olan
sağlık kuruluşlarındaki gelişmeler ve özel sağlık kuruluşlarının sayılarının
artması, rekabetin oluşması, tüketicilerin bilinçlenmesi sağlık hizmetlerinde
pazarlama faaliyetlerinin önemini artırmaktadır. Sağlık hizmetlerinde pazarlama
faaliyetlerinin, hizmet veren kuruluşların ve araştırmacıların dikkatini çeken
bir konu olduğu da görülmektedir. Bu araştırma sağlık hizmetlerinin
pazarlanması kapsamında özel sağlık kuruluşlarının pazarlama stratejilerini
incelemeye yönelik nitel bir çalışmadır. Araştırma neticesinde özel sağlık
kuruluşlarının pazarlama stratejilerinde kullandıkları argümanların hizmet
kalitesi, güler yüz, hasta memnuniyeti ve ağızdan ağıza iletişim olduğu
sonucuna ulaşılmıştır.
Sağlık Hizmetleri Hizmet Pazarlaması Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanması Nitel Araştırma
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | MAKALELER |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 13 Ocak 2020 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 Sayı: 26 |
______________________________________________________
Adres: KTÜ-İİBF. Oda No:213 61080 TRABZON
e-mail : uiiidergisi@gmail.com