Bu çalışmada, Türkiye’deki termal otellerden hizmet alan müşterilerin yorumlarının, Tripadvisor seyahat platformu üzerinden incelenmesi amaçlanmıştır. Ancak otel sayısına bağlı olarak, zamansal açıdan tüm termal otelleri incelemek mümkün olmadığından, İzmir’deki termal oteller çalışmanın kapsamına alınmıştır. Çalışmaya 2019, 2020 ve 2021 yılları dahil edilmiştir. Öncelikle nicel içerik analizi ile gerekli veriler elde edilmiştir. Ardından müşterilerin verdiği genel puan ve diğer kriterler arasında istatistiki olarak anlamlı bir ilişkinin varlığı analiz edilmiş, genel puanlar ve diğer kriterler arasında pozitif yönlü ve anlamlı ilişkilerin olduğu anlaşılmıştır. Ortaya çıkan sonuçlara bağlı olarak konunun ilgililerine önerilerde bulunulmuştur.
In this study, it is aimed to examine the comments of customers who receive service from thermal hotels in Turkey through the Tripadvisor travel platform. However, depending on the number of hotels, it is not possible to examine all thermal hotels in terms of time, so thermal hotels in İzmir were included in the study. The years 2019, 2020 and 2021 were included in the study. First of all, necessary data were obtained through quantitative content analysis. Then the existence of a statistically significant relationship between the general score given by the customers and other criteria was analyzed, and it was understood that there were positive and significant relationships between the general scores and other criteria. Depending on the results, suggestions were made to those who are interested in the subject.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Ağustos 2024 |
Kabul Tarihi | 28 Temmuz 2024 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Cilt: 10 Sayı: 2 |