Kurumsal iletişimin en temel amacı, paydaşlar için gerçeğin birincil kaynağı olmaktır. Bu işlevsel iletişim biçiminde kurum kimliğine ve itibarına katkı sağlayacak tüm iletişim araçlarından sürekli, sistemli ve dengeli biçimde yararlanmak esastır. Teknolojik gelişmelerin tüm iş ve iletişim biçimlerini yeniden şekillendirdiği bir çağda, yeni iletişim teknolojileri kurumlar tarafından ne kadar erken ve hızlı uygulanırsa o kadar büyük rekabetçi avantaj sağlamaktadır. Bu noktadan hareketle kurumların bu gelişmeleri takip etmeleri ve yeni eğilimlerden nasıl yararlanılacağını anlamaları varlıklarını sürdürebilmeleri için büyük önem arz eder. Bu çalışmada betimleyici yöntem kullanılarak iletişim teknolojileri sektöründeki gelişmelerin kurumsal iletişim alanındaki etkileri araştırılmıştır. Çalışma yapay zekâ uygulamaları üzerinde özellikle durmakla beraber günümüzde başarılı kurumların iletişim yönetiminde benimsediği teknolojik uygulamalar üzerine kavramsal bir çerçeve çizmekte, gelecekte yapılacak çalışmalardaki hipotez formülasyonu için de bir temel sunmaktadır.
Kurumsal İletişim Halkla İlişkiler Yeni Teknolojiler Yapay Zeka
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Nisan 2021 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2021 Sayı: 7 |
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.