Sağlık
sektöründe faaliyet gösteren kurumlar, bütün halka hizmet verdikleri için,
toplumu sürekli bilgilendirmek ve güven duygusu oluşturma sorumluluğuna
sahiplerdir. Bu sorumluluğun yerine getirilmesinin belirlenmesinde kullanılacak
yöntemlerden biri de müşteri (hasta ve yakınları) memnuniyetinin belirli
periyotlar ile ölçülmesidir. Bu araştırmada, Konya il merkezinde sağlık
sektöründe hizmet sunan ve yatak kapasitesi olarak büyük ölçekli kabul edilen
üç resmi (kamuya ait) hastane ile bir özel hastanede müşteri memnuniyeti ölçülmeye
çalışılmıştır. Anket tekniğinin kullanıldığı araştırmada, müşterilere 1-10
aralığında puanlandırmaları için toplam 31 soru yöneltilmiştir. Anket sonuçları
SPSS paket programı yardımı ile değerlendirilmiş ve sonuçları tartışılmıştır.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 3 Temmuz 2005 |
Gönderilme Tarihi | 31 Temmuz 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Sayı: 3 |
Verimlilik Dergisi Creative Commons Atıf-GayrıTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.