BibTex RIS Kaynak Göster

İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi

Yıl 2015, , 179 - 198, 30.10.2015
https://doi.org/10.17828/yasbed.97483

Öz

İlkokul eğitiminde, öğrenciler ders saatleri içerisinde ya da dışında dersler, okul ortamı, arkadaşlar, aile veya başka faktörlerle ilgili birçok problemle karşılaşmaktadırlar.Rehber öğretmenler ve sınıf öğretmenleri bu problemlerin çözümünde yetersiz kalabilmektedirler. İlkokullarda eğitim kalitesinin artırılmasında, bunun yanında öğrencilerin okuldan, aileden ve sosyal çevreden kaynaklanan sorunlarının çözümünde önemli bir görevi yerine getireceği düşünülen okul sosyal hizmeti kavramı son zamanlarda sıkça tartışılmaktadır.Bu çalışmanın amacı; ilkokul eğitimindeki sorunları yakından gözlemleyen öğretmenlerin bakış açısıyla okul sosyal hizmetinin gerekli olup olmadığını ortaya çıkarmaktır.

İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi

Yıl 2015, , 179 - 198, 30.10.2015
https://doi.org/10.17828/yasbed.97483

Öz

İlkokul eğitiminde, öğrenciler ders saatleri içerisinde ya da dışında dersler, okul ortamı, arkadaşlar, aile veya başka faktörlerle ilgili birçok problemle karşılaşmaktadırlar.Rehber öğretmenler ve sınıf öğretmenleri bu problemlerin çözümünde yetersiz kalabilmektedirler. İlkokullarda eğitim kalitesinin artırılmasında, bunun yanında öğrencilerin okuldan, aileden ve sosyal çevreden kaynaklanan sorunlarının çözümünde önemli bir görevi yerine getireceği düşünülen okul sosyal hizmeti kavramı son zamanlarda sıkça tartışılmaktadır.Bu çalışmanın amacı; ilkokul eğitimindeki sorunları yakından gözlemleyen öğretmenlerin bakış açısıyla okul sosyal hizmetinin gerekli olup olmadığını ortaya çıkarmaktır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Esma Aynur Gökgöz Bu kişi benim

Bedrettin Kesgin

Yayımlanma Tarihi 30 Ekim 2015
Gönderilme Tarihi 6 Ocak 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015

Kaynak Göster

APA Gökgöz, E. A., & Kesgin, B. (2016). İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi, 5(9), 179-198. https://doi.org/10.17828/yasbed.97483
AMA Gökgöz EA, Kesgin B. İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi. YSBD. Ocak 2016;5(9):179-198. doi:10.17828/yasbed.97483
Chicago Gökgöz, Esma Aynur, ve Bedrettin Kesgin. “İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi”. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 5, sy. 9 (Ocak 2016): 179-98. https://doi.org/10.17828/yasbed.97483.
EndNote Gökgöz EA, Kesgin B (01 Ocak 2016) İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 5 9 179–198.
IEEE E. A. Gökgöz ve B. Kesgin, “İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi”, YSBD, c. 5, sy. 9, ss. 179–198, 2016, doi: 10.17828/yasbed.97483.
ISNAD Gökgöz, Esma Aynur - Kesgin, Bedrettin. “İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi”. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 5/9 (Ocak 2016), 179-198. https://doi.org/10.17828/yasbed.97483.
JAMA Gökgöz EA, Kesgin B. İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi. YSBD. 2016;5:179–198.
MLA Gökgöz, Esma Aynur ve Bedrettin Kesgin. “İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi”. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi, c. 5, sy. 9, 2016, ss. 179-98, doi:10.17828/yasbed.97483.
Vancouver Gökgöz EA, Kesgin B. İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi. YSBD. 2016;5(9):179-98.

-