Bu
araştırmada Siyasal Reklamcılığın; Siyasi Parti Adayları ve Seçmenler
Üzerindeki Etkileri incelenmiştir. Araştırmanın amacı; Türkiye’nin yetmiş üç
yıllık çok partili hayatında seçim sisteminde, demokratikleşme sürecinde,
siyasi partilerin oylarını arttırmaları ve seçimi kazanmaları için gerekli olan
desteği almakta reklamdan nasıl yararlandıkları hakkında bilgi vermek ve siyasi
kampanya çalışmalarında reklamın bir etkisinin olup olmadığı sorgulamaktadır. Derleme
makalesi formunda olan bu çalışma, bu konudaki çeşitli yazar ve
akademisyenlerin görüşlerine yer verilerek hazırlanmıştır. Sonuç bölümünde,
çıkarımlar 31 Mart 2019 Yerel Seçimleri de işin içine katılarak yorumlanmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Nisan 2020 |
Gönderilme Tarihi | 2 Mayıs 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 Cilt: 10 Sayı: 20 |