BibTex RIS Kaynak Göster

PERCEPTION OF TURKEY IN GERMANY: AN ANALYSIS BASED FIELD RESEARCH

Yıl 2012, Cilt: 10 Sayı: 18, 33 - 47, 01.03.2012

Öz

Focusing on the German public perception of Turkey’s EU accession this study is prepared within the framework of negotiations on the Turkey’s EU accession made with writers, academics, authorities of political parties and various non governmental organizations which are effective on forming public opinion in Germany, an important State of EU. The study researches and evaluates the subjects such as meaning of Turkey for EU, approach of EU towards Turkish foreign policy, evaluations of Turkey’s EU membership, meaning of EU identity and affections of Turks living in Germany on Turkey’s EU accession.

ALMANYA’DAKİ TÜRKİYE ALGISI: SAHA ARAŞTIRMASINA DAYALI BİR ANALİZ

Yıl 2012, Cilt: 10 Sayı: 18, 33 - 47, 01.03.2012

Öz

Türkiye’nin AB üyeliği konusunda AB’nin önemli ülkesi olan Almanya’daki kamuoyunun algılamasını konu edinen bu çalışma, Almanya’da görüşme yapılan yazar, akademisyen, siyasi parti ve kamuoyunun oluşmasında etkili olan çeşitli sivil toplum kuruluşları yetkilileriyle yapılan görüşmeler çerçevesinde hazırlanmıştır. Bu çalışma Türkiye’nin AB için ne ifade ettiğini, Türkiye’nin dış politikasına AB’nin yaklaşımını, Türkiye’nin AB üyeliğine nasıl bakıldığını, AB’nin kimliğinin neleri ifade ettiğini ve Almanya’da yaşayan Türklerin Türkiye’nin AB üyeliği üzerinde ne kadar etkili olduğunu araştırma ve değerlendirmelerde bulunmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehmet Dalar

Veysel Ayhan Bu kişi benim

Muhittin Ataman Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 10 Sayı: 18

Kaynak Göster

APA Dalar, M., Ayhan, V., & Ataman, M. (2012). ALMANYA’DAKİ TÜRKİYE ALGISI: SAHA ARAŞTIRMASINA DAYALI BİR ANALİZ. Yönetim Ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 10(18), 33-47. https://doi.org/10.11611/JMER20
AMA Dalar M, Ayhan V, Ataman M. ALMANYA’DAKİ TÜRKİYE ALGISI: SAHA ARAŞTIRMASINA DAYALI BİR ANALİZ. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi. Mart 2012;10(18):33-47. doi:10.11611/JMER20
Chicago Dalar, Mehmet, Veysel Ayhan, ve Muhittin Ataman. “ALMANYA’DAKİ TÜRKİYE ALGISI: SAHA ARAŞTIRMASINA DAYALI BİR ANALİZ”. Yönetim Ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 10, sy. 18 (Mart 2012): 33-47. https://doi.org/10.11611/JMER20.
EndNote Dalar M, Ayhan V, Ataman M (01 Mart 2012) ALMANYA’DAKİ TÜRKİYE ALGISI: SAHA ARAŞTIRMASINA DAYALI BİR ANALİZ. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 10 18 33–47.
IEEE M. Dalar, V. Ayhan, ve M. Ataman, “ALMANYA’DAKİ TÜRKİYE ALGISI: SAHA ARAŞTIRMASINA DAYALI BİR ANALİZ”, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, c. 10, sy. 18, ss. 33–47, 2012, doi: 10.11611/JMER20.
ISNAD Dalar, Mehmet vd. “ALMANYA’DAKİ TÜRKİYE ALGISI: SAHA ARAŞTIRMASINA DAYALI BİR ANALİZ”. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 10/18 (Mart 2012), 33-47. https://doi.org/10.11611/JMER20.
JAMA Dalar M, Ayhan V, Ataman M. ALMANYA’DAKİ TÜRKİYE ALGISI: SAHA ARAŞTIRMASINA DAYALI BİR ANALİZ. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi. 2012;10:33–47.
MLA Dalar, Mehmet vd. “ALMANYA’DAKİ TÜRKİYE ALGISI: SAHA ARAŞTIRMASINA DAYALI BİR ANALİZ”. Yönetim Ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, c. 10, sy. 18, 2012, ss. 33-47, doi:10.11611/JMER20.
Vancouver Dalar M, Ayhan V, Ataman M. ALMANYA’DAKİ TÜRKİYE ALGISI: SAHA ARAŞTIRMASINA DAYALI BİR ANALİZ. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi. 2012;10(18):33-47.