Ben burada, ilk olarak, İlahi vahiy olarak Hz. Muhammed tarafından yayılan söylemlerin verili tarihsel
koleksiyon olarak Kur’an’ın tarihsel bağlamsallaştırılmasını savunuyorum.
İkinci olarak, İslam insanların çabalarının kendi yaşamlarını, Kur’an’ın
öğretilerinden ne anladıklarına uygun olarak inşa ettiklerinin bir sonucu
olduğu için ben Kur’an ile İslam arasında bir ayırım olması gerektiğini
savunuyorum. Son nokta, Hicaz’da Hz Muhammed’in kendi döneminin toplumları ile
iletişiminin rolünün Kur’an’ı nasıl biçimlendirdiğini göstermektir. Bu nedenle
makale, (1) Giriş; (2) Kur’an ve İslam; (3) Kur’an ve Toplum: Hermenötik
Pencere; (4) Hz. Muhammed ve Kur’an; (5) Tanrı-İnsan İletişimi; Hz Muhammed:
İlk Alıcı; (7) Kur’an’da Hz. Muhammed; ve (8) Müminler Topluluğu ve Yasal
Düzenlemelere Duyulan İhtiyaç; ardından (9) Sonuç bölümü olarak düzenlendi.
İnananlar toplumu hermenötik tarihsel bağlam Muhammed Peygamber
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Din Araştırmaları |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 29 Aralık 2017 |
Kabul Tarihi | 12 Nisan 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 5 Sayı: 7 |