Bu çalışmanın amacı, Grafik Teknikerliği Programlarının
(GTP) etkililiğini öğrenci görüşleri doğrultusunda belirlemektir. Bu amaçla 201
öğrenciye anket uygulanmıştır. Araştırmada şu bulgulara ulaşılmıştır: GTP, amaç
ve içerik bakımından öğrenci beklentilerini karşılamaktan uzaktır. Bu okullarda
teknik donanım yeter-siz ve öğretim sunuş yoluyla sürdürülmektedir. Öğretim
elemanları mesleki yönden yeterli iken, pedagojik açıdan yetersizdirler. Öğrenciler,
proje tabanlı bir öğretim yaklaşımı ile bilgisayar ve yabancı dil derslerine
ağırlık verilmesini istemektedirler.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | March 30, 2007 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 5 Issue: 2 |