Çoklu Zeka Fen Bilimleri Öğretmen Adayları Öğrenme Biçimleri Öğrenme Stilleri 21. Yüzyıl Becerileri
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi BAP
2019/02
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi (2019/02 nolu proje) tarafından desteklenmiştir. Çalışmalarım boyunca verdiği destekten dolayı Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimine teşekkürlerimi sunarım.
Multiple Intelligence Preservice Science Teachers Learning Formats Learning Styles 21st Century Skills
2019/02
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Project Number | 2019/02 |
Publication Date | June 15, 2022 |
Submission Date | April 23, 2022 |
Acceptance Date | May 25, 2022 |
Published in Issue | Year 2022 Issue: 17 |
Indexes
Indexes
INDEX COPERNİCUS [ICI], Eurasian Scientific Journal Index [ESJI], ISAM [Makaleler Veri Tabanı], SOBIAD, Scilit, İdeal Online
tarafından dizinlenmekte.
TÜBİTAK/ULAKBİM(TR) SBVT tarafından izlenmektedir.