Research Article
BibTex RIS Cite

-

Year 2006, Volume: 21 Issue: 1, 343 - 357, 07.03.2014

Abstract

-

References

  • -

Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları

Year 2006, Volume: 21 Issue: 1, 343 - 357, 07.03.2014

Abstract

.

References

  • -
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Aslı Küçükaslan Ekmekçi

Tülin Ural

Publication Date March 7, 2014
Submission Date March 7, 2014
Published in Issue Year 2006 Volume: 21 Issue: 1

Cite

APA Küçükaslan Ekmekçi, A., & Ural, T. (2014). Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 21(1), 343-357.
AMA Küçükaslan Ekmekçi A, Ural T. Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2014;21(1):343-357.
Chicago Küçükaslan Ekmekçi, Aslı, and Tülin Ural. “Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal Ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 21, no. 1 (March 2014): 343-57.
EndNote Küçükaslan Ekmekçi A, Ural T (March 1, 2014) Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 1 343–357.
IEEE A. Küçükaslan Ekmekçi and T. Ural, “Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 1, pp. 343–357, 2014.
ISNAD Küçükaslan Ekmekçi, Aslı - Ural, Tülin. “Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal Ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21/1 (March 2014), 343-357.
JAMA Küçükaslan Ekmekçi A, Ural T. Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21:343–357.
MLA Küçükaslan Ekmekçi, Aslı and Tülin Ural. “Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal Ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 1, 2014, pp. 343-57.
Vancouver Küçükaslan Ekmekçi A, Ural T. Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21(1):343-57.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png