Tülin Ural profile image
Tülin Ural Prof. Dr. YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Publication 13 Review 19 CrossRef Cited 3
13 Publication
19 Review
3 CrossRef Cited

Research Fields

Marketing Marketing Research Methodology Marketing Communications Consumer Behaviour Product and Brand Management

Institution

YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Popular Publications

Güçlü Kent Markası Oluşturmada Destinasyon Kişiliği, Bilişsel ve Duygusal İmajın Rolü: Hatay Örneği
Authors: Prof. Dr. Tülin Ural , Ebru Tercan, Öğr. Grv. Müzeyyen Arslan, Demet Taner
DOI: 10.18037/ausbd.415569
CITED 0 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1448

0

1

1448

0

1

1055

GENÇLERİN İLERİ TEKNOLOJİYE DAYALI ÜRÜN VE HİZMETLERİ KULLANMALARINDA ETKİN FAKTÖRLER
Authors: Tülin Ural , Betül Balıkçıoğlu
Published: 2005 , Oneri
DOI: 10.14783/maruoneri.680779
CITED 1 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 476

1

1

476

Publications

0

2325

0

1425

Güçlü Kent Markası Oluşturmada Destinasyon Kişiliği, Bilişsel ve Duygusal İmajın Rolü: Hatay Örneği
Authors: Prof. Dr. Tülin Ural , Ebru Tercan, Öğr. Grv. Müzeyyen Arslan, Demet Taner
DOI: 10.18037/ausbd.415569
FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1448

1

1448

YENİ TİP İŞLETMELER: GLOBAL DOĞAN İŞLETMELERİN OLUŞUM NEDENLERİ VE ÖZELLİKLERİ
Authors: Tülin Ural , Aslı Küçükaslan
Published: 2008 , Oneri
DOI: 10.14783/maruoneri.680617
FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 446

0

446

GENÇLERİN İLERİ TEKNOLOJİYE DAYALI ÜRÜN VE HİZMETLERİ KULLANMALARINDA ETKİN FAKTÖRLER
Authors: Tülin Ural , Betül Balıkçıoğlu
Published: 2005 , Oneri
DOI: 10.14783/maruoneri.680779
FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 476

1

476

Publications

2

0

1145

GENÇLERİN İLERİ TEKNOLOJİYE DAYALI ÜRÜN VE HİZMETLERİ KULLANMALARINDA ETKİN FAKTÖRLER
Authors: Tülin Ural , Betül Balıkçıoğlu
Published: 2005 , Oneri
DOI: 10.14783/maruoneri.680779
CITED 1 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 476

1

1

476

Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.