Bu çalışmada 2010-2011 eğitim-öğretim yılı Trakya Üniversitesi Eğitim FakültesiYabancı Diller Bölümü Almanca öğretmenliği Ana Bilim Dalı 4. sınıf ve yükseklisans öğrencilerine “es” kelimesinin yer aldığı 15 adet Almanca cümle verilmiş,bu cümleleri Türkçeye çevirmeleri ve her bir cümlede yer alan “es” kelimesinin görevininne olduğunu belirtmeleri istenmiş, elde edilen veriler ile Almanca öğretmen adaylarındabir yıllık Almanca zorunlu hazırlık ve 4 yıllık lisans eğitimi sonunda “es” sözcüğününsemantik özelliklerine ilişkin istenilen düzeyde bir farkındalığın sağlanıp sağlanmadığıortaya konmaya çalışılmıştır.
Bu çalışmada 2010-2011 eğitim-öğretim yılı Trakya Üniversitesi Eğitim FakültesiYabancı Diller Bölümü Almanca öğretmenliği Ana Bilim Dalı 4. sınıf ve yükseklisans öğrencilerine “es” kelimesinin yer aldığı 15 adet Almanca cümle verilmiş,bu cümleleri Türkçeye çevirmeleri ve her bir cümlede yer alan “es” kelimesinin görevininne olduğunu belirtmeleri istenmiş, elde edilen veriler ile Almanca öğretmen adaylarındabir yıllık Almanca zorunlu hazırlık ve 4 yıllık lisans eğitimi sonunda “es” sözcüğününsemantik özelliklerine ilişkin istenilen düzeyde bir farkındalığın sağlanıp sağlanmadığıortaya konmaya çalışılmıştır.
Journal Section | Makaleler |
---|---|
Authors | |
Publication Date | December 27, 2013 |
Submission Date | December 27, 2013 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 1 Issue: 2 |