Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selma Akol Göktaş
Doç. Dr.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
10
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
1
10
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0002-1755-1322
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Metindilbilim
Yabancı Dil Olarak Almanca Eğitimi
Dilbilim
Derlem Dilbilimi
Okuma Eğitimi
Kurum
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Frequency Analysis of the Top Ten Significant Words Derived with the Suffix -keit in the DeReKo: A Corpus-Based Study in the Context of German as a Foreign Language
Yazarlar:
Selma Akol Göktaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1364575
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
289
0
ATIF
1
FAVORİ
289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Determining the Metaphorical Perceptions of German Teacher Candidates Regarding the Concept of Artificial Intelligence
Yazarlar:
Rahim Şentürk
,
Selma Akol Göktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
DOI: 10.47806/ijesacademic.1527105
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
207
0
FAVORİ
207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Darstellung der Pronominaladverbien in Grammatiken und Lehrwerken: Eine korpusbasierte Studie am Beispiel der standardsprachlichen Pronominaladverbien im DaF-Unterricht
Yazarlar:
Selma Akol Göktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik
DOI: 10.37583/diyalog.1499779
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
451
0
FAVORİ
451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Die Förderung der rezeptiven Kompetenz durch Reziprokes Lesen im DaF-Unterricht: Zur Stellung des Kooperativen Lernens im Hinblick auf die Verbesserung des Leseverstehens
Yazarlar:
Selma Akol Göktaş
,
Rahim Şentürk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1384032
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Könnte” Modal Fiilinin Epistemik Kullanımının Derlem Dilbilimsel İncelemesi
Yazarlar:
Selma Akol Göktaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1369000
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
0
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Frequency Analysis of the Top Ten Significant Words Derived with the Suffix -keit in the DeReKo: A Corpus-Based Study in the Context of German as a Foreign Language
Yazarlar:
Selma Akol Göktaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1364575
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
289
1
FAVORİ
289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretiminde “in” Yerel Edatı: Derlem Dilbilimsel Bir İnceleme / The Local Preposition “in” in Teaching German as a Foreign Language: A Corpus Linguistic Analysis
Yazarlar:
Selma Akol Göktaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1365404
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
0
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Haber Metinlerinde Yinelemeler ve Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretimindeki İşlevi
Yazarlar:
Selma Akol Göktaş
,
Handan Köksal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3513
0
FAVORİ
3513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Trakya Üniversitesindeki Almanca Öğretmeni Adaylarının Almancadaki "Es" Kelimesinin Anlam Özelliklerini Fark Edebilme Seviyeleri
Yazarlar: Sevinç Sakarya Maden,
Selma Akol
, Recep Baltaş, Fatma Çağırgan, Aylin Öztürk
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1899
0
FAVORİ
1899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KONUŞMA DİLİ İLE YAZI DİLİ SÖZLÜ VE YAZILI BİR METİN İNCELEMESİ
Yazarlar:
Selma Akol
, Hikmet Asutay
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Dil Dergisi
DOI: 10.1501/Dilder_0000000147
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3733
0
FAVORİ
3733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALMANCAYI TÜRKİYE’DE ÖĞRENMİŞ OLAN ALMANCA ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALMANCADAKİ "WİE" KELİMESİNİN ANLAMINI BELİRGİNLEŞTİRME YETERLİK DÜZEYLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Sevinç Sakarya Maden,
Selma Akol
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3380
0
FAVORİ
3380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Dil Dergisi
Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Research on Education and Psychology
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Participatory Educational Research
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
KONUŞMA DİLİ İLE YAZI DİLİ SÖZLÜ VE YAZILI BİR METİN İNCELEMESİ
Yazarlar:
Selma Akol
, Hikmet Asutay
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Dil Dergisi
DOI: 10.1501/Dilder_0000000147
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3733
1
ATIF
0
FAVORİ
3733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat