Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Allan Cohen
Prof. Dr.
University of Georgia
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
6
3
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0002-8776-9378
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Madde-Cevap Kuramı
Kurum
University of Georgia
Yayınlar
A Systematic Review of Factor Mixture Model Applications
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Allan Cohen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1423427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
553
0
FAVORİ
553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Item Preknowledge on Scaling and Equating: Item Response Theory True and Observed Score Equating Methods
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
,
Allan Cohen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1199296
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
408
0
FAVORİ
408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Short Note on Obtaining Item Parameter Estimates of IRT Models with Bayesian Estimation in Mplus
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Allan Cohen
, Seock-ho Kım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.693719
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Editörlük
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Alan Editörü
Yayınlar
A Short Note on Obtaining Item Parameter Estimates of IRT Models with Bayesian Estimation in Mplus
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Allan Cohen
, Seock-ho Kım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.693719
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
2
ATIF
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat