Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Salih Uşun
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
61
7
Yayın
1
Hakemlik
61
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Yükseköğretimde Yaşanan Uzaktan Eğitim Sorunlarının Değerlendirilmesi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Güngör Kil
,
Salih Uşun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.644139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
0
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİJİTAL MATERYAL TASARIMI YETERLİKLERİ ÖLÇEĞİ (DMTYÖ): BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Güler Göçen Kabaran
,
Salih Uşun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.864296
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1589
0
FAVORİ
1589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI OKULLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI (BURDUR İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Ali Kocayiğit
,
Salih Uşun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.662503
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4256
0
FAVORİ
4256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversitelerde ortak zorunlu derslerin öğretiminde uzaktan eğitim uygulamaları
Yazarlar: Nurhayat Kocatürk Kapucu,
Salih Uşun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6045
0
FAVORİ
6045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları
Yazarlar:
Güler Göçen Kabaran
,
Salih Uşun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Bağlam, Girdi, Süreç ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Eda Akdoğdu
,
Salih Uşun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304738
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1880
0
FAVORİ
1880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ve Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Salih Uşun
,
Ali Yakar
,
Orhan Kahya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3060
0
FAVORİ
3060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
Yükseköğretim Dergisi
Hakemlik
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Yayınlar
Yükseköğretimde Yaşanan Uzaktan Eğitim Sorunlarının Değerlendirilmesi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Güngör Kil
,
Salih Uşun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.644139
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
6
ATIF
0
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİJİTAL MATERYAL TASARIMI YETERLİKLERİ ÖLÇEĞİ (DMTYÖ): BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Güler Göçen Kabaran
,
Salih Uşun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.864296
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1589
4
ATIF
0
FAVORİ
1589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI OKULLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI (BURDUR İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Ali Kocayiğit
,
Salih Uşun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.662503
ATIF
44
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4256
44
ATIF
0
FAVORİ
4256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Bağlam, Girdi, Süreç ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Eda Akdoğdu
,
Salih Uşun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304738
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1880
6
ATIF
0
FAVORİ
1880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ve Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Salih Uşun
,
Ali Yakar
,
Orhan Kahya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321427
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3060
1
ATIF
0
FAVORİ
3060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat