Arzu Arıkan profil resmi
Arzu Arıkan Doç. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 10 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 20
10 Yayın
3 Hakemlik
20 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Okul Öncesi Eğitim

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ROBOTİK UYGULAMALARI
Yayın Bilgisi: 2024 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1346188
ATIF 2 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2556

2

4

2556

Çocuklarda Sosyal Duyarlılığın Geliştirilmesi: ‘Sokak Hayvanlarının Yardımcıları’ Projesi
Yazarlar: Arzu Arıkan , Yonca Bakır, Meltem Özden
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 15815

0

1

15815

4

1

3518

Yayınlar

0

768

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ROBOTİK UYGULAMALARI
Yayın Bilgisi: 2024 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1346188
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2556

4

2556

0

901

1

3518

Erken Okuryazarlık Becerilerine Yönelik Dil Destek Çalışmalarında Ailelerin Tercihleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.774896
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2503

0

2503

1

15815

0

1580

Supporting the Professional Development of Early Childhood Teachers in Head Start: A Case of Acquiring Technology Proficiency
Yazarlar: Arzu Arıkan , David E. Fernie, Rebecca Kantor
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342996
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1522

0

1522

Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi
Yazarlar: Arzu Arıkan , İlayda Kimzan
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.37190
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4687

0

4687

Yayınlar

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ROBOTİK UYGULAMALARI
Yayın Bilgisi: 2024 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1346188
ATIF 2 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2556

2

4

2556

4

1

3518

Erken Okuryazarlık Becerilerine Yönelik Dil Destek Çalışmalarında Ailelerin Tercihleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.774896
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2503

5

0

2503

7

0

1580

Supporting the Professional Development of Early Childhood Teachers in Head Start: A Case of Acquiring Technology Proficiency
Yazarlar: Arzu Arıkan , David E. Fernie, Rebecca Kantor
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342996
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1522

2

0

1522

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.