Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Arzu Arıkan
Doç. Dr.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
19
10
Yayın
3
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ROBOTİK UYGULAMALARI
Yazarlar:
Hatice Şahin
,
Arzu Arıkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1346188
ATIF
1
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2085
1
ATIF
4
FAVORİ
2085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuklarda Sosyal Duyarlılığın Geliştirilmesi: ‘Sokak Hayvanlarının Yardımcıları’ Projesi
Yazarlar:
Arzu Arıkan
, Yonca Bakır, Meltem Özden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15393
0
ATIF
1
FAVORİ
15393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Farkındalık Geliştirmede Okul Öncesi Çocuk Kitaplarımız Nitelikli mi?
Yazarlar:
Arzu Arıkan
,
Gözde Tomris
,
Gülhan Yılmaz Bursa
,
D. Merve Tuna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.797738
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3146
4
ATIF
1
FAVORİ
3146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Sürecinde Başvurdukları Soruların Özellikleri: Çocuklarla Etkileşimlerde Soruların Niteliğini Nasıl Artırabiliriz?
Yazarlar:
Sümeyra Çelik Kahraman
,
Arzu Arıkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Yansımaları
DOI: 10.70740/eduref.1567470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
109
0
FAVORİ
109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Alt Sosyoekonomik Bağlamda Ailelerin Sundukları Ev Erken Okuryazarlık Deneyimlerinin Betimlenmesi
Yazarlar:
Dilara Harmandar Ergül
,
Arzu Arıkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1462573
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
601
0
FAVORİ
601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ROBOTİK UYGULAMALARI
Yazarlar:
Hatice Şahin
,
Arzu Arıkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1346188
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2085
4
FAVORİ
2085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Dönemi Bağlamında Geleceğin Öğretmenlerinin Cinsiyetçi Tutumları
Yazarlar:
İlayda Kimzan
,
Arzu Arıkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.831271
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
857
0
FAVORİ
857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Farkındalık Geliştirmede Okul Öncesi Çocuk Kitaplarımız Nitelikli mi?
Yazarlar:
Arzu Arıkan
,
Gözde Tomris
,
Gülhan Yılmaz Bursa
,
D. Merve Tuna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.797738
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3146
1
FAVORİ
3146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Okuryazarlık Becerilerine Yönelik Dil Destek Çalışmalarında Ailelerin Tercihleri
Yazarlar:
Dilara Harmandar
,
Arzu Arıkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.774896
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2360
0
FAVORİ
2360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuklarda Sosyal Duyarlılığın Geliştirilmesi: ‘Sokak Hayvanlarının Yardımcıları’ Projesi
Yazarlar:
Arzu Arıkan
, Yonca Bakır, Meltem Özden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15393
1
FAVORİ
15393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İlayda Kimzan
,
Arzu Arıkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.426978
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1500
0
FAVORİ
1500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Supporting the Professional Development of Early Childhood Teachers in Head Start: A Case of Acquiring Technology Proficiency
Yazarlar:
Arzu Arıkan
, David E. Fernie, Rebecca Kantor
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342996
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1474
0
FAVORİ
1474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi
Yazarlar:
Arzu Arıkan
, İlayda Kimzan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.37190
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4562
0
FAVORİ
4562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Eğitim Yansımaları
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ROBOTİK UYGULAMALARI
Yazarlar:
Hatice Şahin
,
Arzu Arıkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1346188
ATIF
1
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2085
1
ATIF
4
FAVORİ
2085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Farkındalık Geliştirmede Okul Öncesi Çocuk Kitaplarımız Nitelikli mi?
Yazarlar:
Arzu Arıkan
,
Gözde Tomris
,
Gülhan Yılmaz Bursa
,
D. Merve Tuna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.797738
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3146
4
ATIF
1
FAVORİ
3146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Okuryazarlık Becerilerine Yönelik Dil Destek Çalışmalarında Ailelerin Tercihleri
Yazarlar:
Dilara Harmandar
,
Arzu Arıkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.774896
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2360
5
ATIF
0
FAVORİ
2360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İlayda Kimzan
,
Arzu Arıkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.426978
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1500
7
ATIF
0
FAVORİ
1500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Supporting the Professional Development of Early Childhood Teachers in Head Start: A Case of Acquiring Technology Proficiency
Yazarlar:
Arzu Arıkan
, David E. Fernie, Rebecca Kantor
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342996
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1474
2
ATIF
0
FAVORİ
1474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat