avatar
Atılım Onay Doç. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Yayın 6 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 12
6 Yayın
19 Hakemlik
12 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Reklam Araştırmaları Reklam Çözümlemesi Reklamcılık (Diğer)

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

8

4

3302

0

1

10691

0

1

1518

Yayınlar

0

2111

4

3302

Televizyon Reklamları, Çocuk ve Tüketim: Tarz Mısın, Değil Misin?
DOI: 10.16878/gsuilet.580386
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3679

0

3679

0

2370

1

10691

1

1518

Yayınlar

8

4

3302

Televizyon Reklamları, Çocuk ve Tüketim: Tarz Mısın, Değil Misin?
DOI: 10.16878/gsuilet.580386
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3679

4

0

3679

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.