avatar
Atılım Onay Doç. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Yayın 6 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 11
6 Yayın
19 Hakemlik
11 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Reklam Araştırmaları Reklam Çözümlemesi Reklamcılık (Diğer)

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

7

4

2864

0

1

10175

0

1

1388

Yayınlar

0

1764

4

2864

Televizyon Reklamları, Çocuk ve Tüketim: Tarz Mısın, Değil Misin?
DOI: 10.16878/gsuilet.580386
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3397

0

3397

0

2287

1

10175

1

1388

Yayınlar

7

4

2864

Televizyon Reklamları, Çocuk ve Tüketim: Tarz Mısın, Değil Misin?
DOI: 10.16878/gsuilet.580386
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3397

4

0

3397

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.