Aykut Yılmaz profil resmi
Aykut Yılmaz Doç. Dr. SAKARYA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
Yayın 4 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 5 TR Dizin Atıf 3
4 Yayın
6 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Pazarlama Araştırma Metodolojisi Reklam Tüketici Davranışı

Kurum

SAKARYA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİMDE POST-TRUTH: DONALD TRUMP ÖRNEĞİ
Yazarlar: Aykut Yılmaz , Tarık Yolcu, Kürşad Özkaynar , Ömer Sezai Aykaç
DOI: 10.37880/cumuiibf.740519
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3558

2

2

3558

Reklam Metni Yazımında Yapay Zekâ İnsana Karşı
DOI: 10.25204/iktisad.1345154
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1105

0

1

1105

Yayınlar

0

203

Reklam Metni Yazımında Yapay Zekâ İnsana Karşı
DOI: 10.25204/iktisad.1345154
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1105

1

1105

0

1700

SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİMDE POST-TRUTH: DONALD TRUMP ÖRNEĞİ
Yazarlar: Aykut Yılmaz , Tarık Yolcu, Kürşad Özkaynar , Ömer Sezai Aykaç
DOI: 10.37880/cumuiibf.740519
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3558

2

3558

Yayınlar

İNDİRİM MARKETLERİNİ KİMLER, NEDEN TERCİH EDER?
DOI: 10.18092/ulikidince.751538
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1700

3

0

1700

SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİMDE POST-TRUTH: DONALD TRUMP ÖRNEĞİ
Yazarlar: Aykut Yılmaz , Tarık Yolcu, Kürşad Özkaynar , Ömer Sezai Aykaç
DOI: 10.37880/cumuiibf.740519
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3558

2

2

3558

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.