Ayşe Sarıtaş profil resmi
Ayşe Sarıtaş Öğretim Görevlisi ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ, GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ
Yayın 5 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 17
5 Yayın
1 Hakemlik
17 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Medya Okuryazarlığı Dijital Reklamcılık Tüketici Davranışı

Kurum

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ, GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

0

2

480

0

1

2341

MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ
DOI: 10.19145/e-gifder.383111
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2097

0

1

2097

Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi
DOI: 10.23834/isrjournal.473169
ATIF 16 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4820

16

1

4820

Yayınlar

2

480

Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi
DOI: 10.23834/isrjournal.473169
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4820

1

4820

1

2097

Kültürel Boyutlar Kuramı Değerlerinde Değişim: Türkiye’nin Krizlere Verdiği Tepkilerin Sorgulanması
Yazarlar: Ayşe Sarıtaş , Mesude Canan Öztürk
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.340283
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11842

0

11842

Yayınlar

Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi
DOI: 10.23834/isrjournal.473169
ATIF 16 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4820

16

1

4820

Kültürel Boyutlar Kuramı Değerlerinde Değişim: Türkiye’nin Krizlere Verdiği Tepkilerin Sorgulanması
Yazarlar: Ayşe Sarıtaş , Mesude Canan Öztürk
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.340283
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11842

1

0

11842

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.