Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşegül Kınık Topalsan
Dr. Öğr. Üyesi
ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY
Yayın
8
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
23
8
Yayın
2
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
0000-0003-0947-5355
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Temel Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Öğretmen Eğitiminde T-Diyagramları İle Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Süreci
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1117
0
ATIF
1
FAVORİ
1117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Mühendislik Tasarım Temelli Fen Öğretim Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4565
0
ATIF
1
FAVORİ
4565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARI HAKKINDAKİ ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
,
Dilek Özalp
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.915912
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
1
ATIF
1
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULDA FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ VE STEM UYGULAMALARI: SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GENEL KAYGI DURUMLARI
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
,
Melike Nazlı Akkoyun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.926093
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1152
1
ATIF
1
FAVORİ
1152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İLKOKULDA FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ VE STEM UYGULAMALARI: SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GENEL KAYGI DURUMLARI
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
,
Melike Nazlı Akkoyun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.926093
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1152
1
FAVORİ
1152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Covid-19 ve Uzaktan Eğitim Hakkındaki Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
,
Şennur Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.814687
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
625
0
FAVORİ
625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARI HAKKINDAKİ ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
,
Dilek Özalp
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.915912
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
1
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLİKÇİ ÖĞRETİM UYGULAMALARI SONRASI FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİMİ SIRASINDA TERCİH ETTİKLERİ STRATEJİ, YÖNTEM, TEKNİK VE TAKTİKLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1717
0
FAVORİ
1717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Korunmaya Muhtaç Çocuklara Yönelik Gerçekleştirilen “Doğada Bilim Yapıyorum!” TÜBİTAK 4004 Projesinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
, Zeynep Türk,
Gül Güler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.488344
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3385
0
FAVORİ
3385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Mühendislik Tasarım Temelli Fen Öğretim Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4565
1
FAVORİ
4565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Eğitiminde T-Diyagramları İle Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Süreci
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1117
1
FAVORİ
1117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Yanılgılarının Ontolojik Açıdan İncelenmesi ve Bulunan Yanılgıların Oluşturulan Argüman Ortamları ile Giderilmesi
Yazarlar:
Aysegul Kınık Topalsan
,
Hale Bayram
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
633
0
FAVORİ
633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Education Sciences
Eurasian Journal of Educational Research
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
International Journal of Contemporary Educational Research
Yayınlar
İLKOKULDA FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ VE STEM UYGULAMALARI: SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GENEL KAYGI DURUMLARI
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
,
Melike Nazlı Akkoyun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.926093
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1152
1
ATIF
1
FAVORİ
1152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Covid-19 ve Uzaktan Eğitim Hakkındaki Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
,
Şennur Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.814687
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
625
1
ATIF
0
FAVORİ
625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARI HAKKINDAKİ ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
,
Dilek Özalp
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.915912
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
1
ATIF
1
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Korunmaya Muhtaç Çocuklara Yönelik Gerçekleştirilen “Doğada Bilim Yapıyorum!” TÜBİTAK 4004 Projesinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayşegül Kınık Topalsan
, Zeynep Türk,
Gül Güler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.488344
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3385
4
ATIF
0
FAVORİ
3385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat