Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Beyza Aksu Dünya
Doç. Dr.
University of Illinois at Chicago
Yayın
5
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
14
5
Yayın
13
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
İstatistiksel Analiz Teknikleri
Klasik Test Kuramları
Madde-Cevap Kuramı
Kurum
University of Illinois at Chicago
Yayınlar
Training 21st Century English Language Teachers in Turkish Context: Development of a Technology-Enhanced Measurement Curriculum
Yazarlar:
Burcu Şentürk
,
Beyza Aksu Dünya
,
Mehmet Can Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1261763
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
389
0
FAVORİ
389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gathering evidence on e-rubrics: Perspectives and many facet Rasch analysis of rating behavior
Yazarlar: Inan Deniz Erguvan,
Beyza Aksu Dünya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.818151
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
0
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi işlemsel Düşünme, Hayat Boyu Öğrenme Yetkinlikleri ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin Path Analizi Kullanılarak İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Mustafa Sarıtepeci
,
Beyza Aksu Dünya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.888374
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1014
0
FAVORİ
1014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretimde Uzaktan Ölçme ve Değerlendirme Deneyimleri: Üç Devlet Üniversitesinden Bir Örnek
Yazarlar:
Beyza Aksu Dünya
,
Eren Can Aybek
,
Murat Doğan Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.804016
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
849
0
FAVORİ
849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Parents' Perceptions and Awareness about Reading Aloud to Preschool Children
Yazarlar:
Beyza Aksu Dünya
, Merve Yavuzdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Assessment Tools in Education
Editörlük
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Yayınlar
Gathering evidence on e-rubrics: Perspectives and many facet Rasch analysis of rating behavior
Yazarlar: Inan Deniz Erguvan,
Beyza Aksu Dünya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.818151
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
1
ATIF
0
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi işlemsel Düşünme, Hayat Boyu Öğrenme Yetkinlikleri ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin Path Analizi Kullanılarak İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Mustafa Sarıtepeci
,
Beyza Aksu Dünya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.888374
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1014
8
ATIF
0
FAVORİ
1014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretimde Uzaktan Ölçme ve Değerlendirme Deneyimleri: Üç Devlet Üniversitesinden Bir Örnek
Yazarlar:
Beyza Aksu Dünya
,
Eren Can Aybek
,
Murat Doğan Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.804016
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
849
5
ATIF
0
FAVORİ
849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat