Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Berrin Dogusoy
Yrd. Doç. Dr.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
13
5
Yayın
13
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Kurum
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Eğitsel Dijital Hikâye Oluşturmayı Öğrenmek: Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Ters-Yüz Sınıf Deneyimleri
Yazarlar:
Berrin Dogusoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
0
ATIF
1
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Exploring the relationship between Secondary School Students’ Smartphone Addiction, Cognitive Absorption, and Cyber loafing activities
Yazarlar:
Meryem Sevinç
,
Berrin Dogusoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.121.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
0
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Mehmet Yılmaz,
Berrin Dogusoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.692492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1929
0
FAVORİ
1929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Dijital Hikâye Oluşturmayı Öğrenmek: Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Ters-Yüz Sınıf Deneyimleri
Yazarlar:
Berrin Dogusoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
1
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014-2019 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE KULLANILABİLİRLİK ÜZERİNE YAYIMLANAN ARAŞTIRMA MAKALELERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hatice Sancar-tokmak
,
Berrin Doğusoy
, Kiraz Bilgiç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.639383
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1390
0
FAVORİ
1390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STUDENTS’ INTERNET AND WEB 2.0 USE: A CASE OF BURDUR’S MIDDLE SCHOOLS
Yazarlar:
Vesile Gül Başer Gülsoy
,
Berrin Doğusoy Taylan
, İlker Yakın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
0
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Kastamonu Education Journal
Participatory Educational Research
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
Hakemlik
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Journal of Advanced Education Studies
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Exploring the relationship between Secondary School Students’ Smartphone Addiction, Cognitive Absorption, and Cyber loafing activities
Yazarlar:
Meryem Sevinç
,
Berrin Dogusoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.121.9.5
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
3
ATIF
0
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Mehmet Yılmaz,
Berrin Dogusoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.692492
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1929
9
ATIF
0
FAVORİ
1929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014-2019 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE KULLANILABİLİRLİK ÜZERİNE YAYIMLANAN ARAŞTIRMA MAKALELERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hatice Sancar-tokmak
,
Berrin Doğusoy
, Kiraz Bilgiç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.639383
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1390
1
ATIF
0
FAVORİ
1390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat