Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Besime Arzu Güngör Akıncı
Dr. Öğr. Üyesi
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ, EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yayın
2
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
1
2
Yayın
10
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Tarih Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ, EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yayınlar
Ortaokul Düzeyindeki Üstün Yetenekli Öğrencilerin Tarihsel Bilgiye Yönelik Görüşleri İle Tarihsel Empatileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ümmü Gülsüm Dedeşah
,
Besime Arzu Güngör Akıncı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.30561/sinopusd.1344122
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
298
0
FAVORİ
298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihî Metin ve Hikâye Kullanarak Değerlerin Öğrencilere Kazandırılması
Yazarlar:
Besime Arzu Güngör Akıncı
,
Merve Karadeniz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1186024
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1073
0
FAVORİ
1073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
Asya Studies
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türklük Bilimi Araştırmaları
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihî Metin ve Hikâye Kullanarak Değerlerin Öğrencilere Kazandırılması
Yazarlar:
Besime Arzu Güngör Akıncı
,
Merve Karadeniz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1186024
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1073
1
ATIF
0
FAVORİ
1073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat