Yasemin Bozkurt profil resmi
Yasemin Bozkurt Doç. Dr. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Yayın 5 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 8 TR Dizin Atıf 5
5 Yayın
3 Hakemlik
8 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Reklamcılık Dijital Reklamcılık Reklam Kampanyaları Reklam Stratejileri

Kurum

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

TUTUM VE DAVRANIŞ NİYETİ ÜZERİNDE OYUN REKLAM ALGISININ ROLÜ
DOI: 10.19145/e-gifder.562486
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1835

1

2

1835

Markaların Sosyal Medyada Gündem Kullanımı: Gerçek Zamanlı Reklamlar
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.668020
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1486

2

2

1486

Instagramdan Hikaye Reklamlar: Tüketici Tutum ve Davranış Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2019 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.484547
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2535

1

1

2535

Yayınlar

Markaların Sosyal Medyada Gündem Kullanımı: Gerçek Zamanlı Reklamlar
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.668020
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1486

2

1486

TUTUM VE DAVRANIŞ NİYETİ ÜZERİNDE OYUN REKLAM ALGISININ ROLÜ
DOI: 10.19145/e-gifder.562486
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1835

2

1835

Instagramdan Hikaye Reklamlar: Tüketici Tutum ve Davranış Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2019 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.484547
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2535

1

2535

Reklamlara Karşı Reklam Engelleme Programları: Tüketiciler Nasıl Tepkiler Veriyor?
DOI: 10.16878/gsuilet.484551
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3662

0

3662

Yayınlar

Markaların Sosyal Medyada Gündem Kullanımı: Gerçek Zamanlı Reklamlar
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.668020
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1486

2

2

1486

TUTUM VE DAVRANIŞ NİYETİ ÜZERİNDE OYUN REKLAM ALGISININ ROLÜ
DOI: 10.19145/e-gifder.562486
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1835

1

2

1835

Instagramdan Hikaye Reklamlar: Tüketici Tutum ve Davranış Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2019 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.484547
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2535

1

1

2535

Reklamlara Karşı Reklam Engelleme Programları: Tüketiciler Nasıl Tepkiler Veriyor?
DOI: 10.16878/gsuilet.484551
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3662

4

0

3662

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.