Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Canan Cengiz
Doç. Dr.
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
21
11
Yayın
5
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
0000-0003-4547-3293
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
YARATICI DÜŞÜNMEYİ KONU ALAN ULUSAL ÇALIŞMALARA YÖNELİK BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Şenem Alkan
,
Canan Cengiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.957880
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
2
ATIF
1
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yansıtma Seviyelerini Konu Alan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Canan Cengiz
,
Şenem Alkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.48174/buaad.51.2
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
681
0
ATIF
1
FAVORİ
681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Perspectives of Education Faculty Students on Creative Teacher and Creative Learning Environment
Yazarlar:
Canan Cengiz
,
Şenem Alkan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1628243
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
133
0
ATIF
1
FAVORİ
133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Perspectives of Education Faculty Students on Creative Teacher and Creative Learning Environment
Yazarlar:
Canan Cengiz
,
Şenem Alkan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1628243
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
133
1
FAVORİ
133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleğe Özgü Yaratıcılıklarının Gelişiminin İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
Yazarlar:
Şenem Alkan
,
Canan Cengiz
,
Arzu Kirman Bilgin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1102223
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
0
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Çevre Eğitimini Konu Alan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Şenem Alkan
,
Eda Nur Kuruçay
,
Meltem Aladağ
,
Tülin Tatar
,
Zeynep Çolak
,
Canan Cengiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1141413
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1964
0
FAVORİ
1964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yansıtma Seviyelerini Konu Alan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Canan Cengiz
,
Şenem Alkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.48174/buaad.51.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
681
1
FAVORİ
681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARATICI DÜŞÜNMEYİ KONU ALAN ULUSAL ÇALIŞMALARA YÖNELİK BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Şenem Alkan
,
Canan Cengiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.957880
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
1
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Değerlendirilmesi: Öğretmen Adaylarının Bakış Açısı
Yazarlar:
Canan Cengiz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1247
0
FAVORİ
1247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Sürecinde Endişenin Azaltılması için Mikro-Öğretimin Yeniden Düzenlenmesi: Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Faik Özgür Karataş
,
Canan Cengiz
,
Şule Merve Uludüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.570466
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
0
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenmenin Eğlenceli Yolu: Bilim ve Teknoloji Şenliğinin Etkinliği
Yazarlar:
Faik Özgür Karataş
,
Canan Cengiz
,
Zeynep Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1555
0
FAVORİ
1555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞBİRLİĞİNE DAYALI VE ÇALIŞMA YAPRAKLARI İLE DESTEKLENMİŞ ÖĞRENME ORTAMINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Faik Özgür Karataş,
Canan Cengiz
, Büşra Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1888
0
FAVORİ
1888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genel Kimya Laboratuvarı Dersinde Öğrenci Gelişim Dosyalarının Kullanımının Başarı Üzerindeki Etkililiğinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Canan Cengiz
,
Faik Özgür Karataş
,
Ayşegül Aslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1874
0
FAVORİ
1874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genel Kimya Laboratuvarı Dersinde Aktif Öğrenmelerini Sağlamaya Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Canan Cengiz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1813
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1279
0
FAVORİ
1279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Çevre Eğitimini Konu Alan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Şenem Alkan
,
Eda Nur Kuruçay
,
Meltem Aladağ
,
Tülin Tatar
,
Zeynep Çolak
,
Canan Cengiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1141413
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1964
2
ATIF
0
FAVORİ
1964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARATICI DÜŞÜNMEYİ KONU ALAN ULUSAL ÇALIŞMALARA YÖNELİK BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Şenem Alkan
,
Canan Cengiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.957880
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
2
ATIF
1
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Sürecinde Endişenin Azaltılması için Mikro-Öğretimin Yeniden Düzenlenmesi: Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Faik Özgür Karataş
,
Canan Cengiz
,
Şule Merve Uludüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.570466
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
3
ATIF
0
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat