avatar
Cengiz Çokpartal Öğretim Görevlisi KARABUK UNIV
Yayın 2 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 7
2 Yayın
0 Hakemlik
7 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Dilbilim

Kurum

KARABUK UNIV

Popüler Yayınları

0

1

1037

Yayınlar

1

1037

0

2009

Editörlük

Yayınlar

KAMU VE ÖZEL SPOR MERKEZLERİ MÜŞTERİLERİNİN HİZMET KALİTESİ ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Hanifi Üzüm , Beray Yeşildağ, Ümid Karlı , Hülya Ünlü, Fatih Mehmet Parlar , Cengiz Çokpartal , Nedim Tekin
DOI: 10.11616/basbed.vi.455308
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2009

7

0

2009

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.