Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cheng Meng Chew
Doç. Dr.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
Yayın
3
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
3
3
Yayın
1
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik
Kurum
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
Yayınlar
Validation of cognitive models for subtraction of time involving years and centuries
Yazarlar:
Huan Chın
,
Cheng Meng Chew
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1160120
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
0
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Validating the Cognitive Diagnostic Assessment and Assessing Students’ Mastery of ‘Parallel and Perpendicular Lines’ Using the Rasch Model
Yazarlar:
Huan Chın
,
Cheng Meng Chew
,
Wun Yew
, Muzirah Musa
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.147.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
590
0
FAVORİ
590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematics Learning from Concrete to Abstract (1968-2021): A Bibliometric Analysis
Yazarlar:
Huan Chın
,
Cheng Meng Chew
, Menaga Suseelan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.99.9.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
928
0
FAVORİ
928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Assessment Tools in Education
Participatory Educational Research
Hakemlik
Participatory Educational Research
Yayınlar
Validating the Cognitive Diagnostic Assessment and Assessing Students’ Mastery of ‘Parallel and Perpendicular Lines’ Using the Rasch Model
Yazarlar:
Huan Chın
,
Cheng Meng Chew
,
Wun Yew
, Muzirah Musa
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.147.9.6
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
590
1
ATIF
0
FAVORİ
590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematics Learning from Concrete to Abstract (1968-2021): A Bibliometric Analysis
Yazarlar:
Huan Chın
,
Cheng Meng Chew
, Menaga Suseelan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.99.9.4
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
928
2
ATIF
0
FAVORİ
928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat