Chidi Molongwane Tonny profil resmi
Chidi Molongwane Tonny Central University of Technology
Yayın 1 Hakemlik 0
1 Yayın
0 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Eğitim Politikası

Kurum

Central University of Technology

Yayınlar

Impact of Progression on Secondary Schools Learners’ Performance in Limpopo Province, South Africa
Yazarlar: Chidi Molongwane Tonny , Elias Tsakane Ngobeni, Percy Sepeng
DOI: 10.31458/iejes.1519938
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 73

0

73

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.