Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ceyda Balcı Çömez
Doktora
MARMARA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ (DR)
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
20
3
Yayın
0
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
0000-0001-9550-7514
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Fen Bilgisi Eğitimi
teknoloji
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ (DR)
Yayınlar
Investigation of the Effect of Web 2.0 Supported 5E Learning Model on Students' Success and Opinion in Teaching Pressure Unit in Distance Education
Yazarlar:
Ceyda Balcı Çömez
,
Erkan Çavumirza
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.5.9.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1158
0
FAVORİ
1158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Barış Özden
,
Ceyda Balcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.52022
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2801
0
FAVORİ
2801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of the Scientific Argumentation Based Learning Process on Teaching the Unit of Cell Division and Inheritance to Eighth Grade Students
Yazarlar:
Ceyda Balci
,
Nilgun Yenice
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.28130
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
701
0
FAVORİ
701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Investigation of the Effect of Web 2.0 Supported 5E Learning Model on Students' Success and Opinion in Teaching Pressure Unit in Distance Education
Yazarlar:
Ceyda Balcı Çömez
,
Erkan Çavumirza
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.5.9.1
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1158
3
ATIF
0
FAVORİ
1158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Barış Özden
,
Ceyda Balcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.52022
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2801
14
ATIF
0
FAVORİ
2801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of the Scientific Argumentation Based Learning Process on Teaching the Unit of Cell Division and Inheritance to Eighth Grade Students
Yazarlar:
Ceyda Balci
,
Nilgun Yenice
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.28130
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
701
3
ATIF
0
FAVORİ
701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat