Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İsmailcan Doğan
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
10
2
Yayın
1
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
İmaj oluşturma aracı olarak sponsorluk (The sponsorship as an image creating tool)
Yazarlar:
Kadir Canöz
,
İsmailcan Doğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/guifd.96524
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7117
6
ATIF
1
FAVORİ
7117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Propaganda aracı olarak internet: Kayseri ili merkez seçmeni üzerine bir alan araştırması (Internet as a propaganda tool: a study on voters in the Kayseri)
Yazarlar:
İsmailcan Doğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/guifd.21253
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3881
0
FAVORİ
3881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İmaj oluşturma aracı olarak sponsorluk (The sponsorship as an image creating tool)
Yazarlar:
Kadir Canöz
,
İsmailcan Doğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/guifd.96524
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7117
1
FAVORİ
7117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemlik
Erciyes İletişim Dergisi
Yayınlar
Propaganda aracı olarak internet: Kayseri ili merkez seçmeni üzerine bir alan araştırması (Internet as a propaganda tool: a study on voters in the Kayseri)
Yazarlar:
İsmailcan Doğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/guifd.21253
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3881
4
ATIF
0
FAVORİ
3881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İmaj oluşturma aracı olarak sponsorluk (The sponsorship as an image creating tool)
Yazarlar:
Kadir Canöz
,
İsmailcan Doğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/guifd.96524
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7117
6
ATIF
1
FAVORİ
7117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat