avatar
Murat Başal Dr. Öğr. Üyesi ISTANBUL GELISIM UNIVERSITY, INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES, BUSINESS ADMINISTRATION (DR)
Yayın 5 Hakemlik 11
5 Yayın
11 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Pazarlama

Kurum

ISTANBUL GELISIM UNIVERSITY, INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES, BUSINESS ADMINISTRATION (DR)

Popüler Yayınları

INFLUENCER: SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA MARKA YARATMAK
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 626

0

1

626

SAĞLIK HİZMETİ PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARININ DİJİTAL ORTAMDA SAĞLIK BİLGİSİ EDİNMEYE ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
Yayın Bilgisi: 2024 , Akademik Hassasiyetler
DOI: 10.58884/akademik-hassasiyetler.1479532
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 31

0

1

31

Yayınlar

0

47

1

31

INFLUENCER: SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA MARKA YARATMAK
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 626

1

626

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.