avatar
Tuğçe Ezgi Soyaltın Dr. Öğr. Üyesi İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın 2 Hakemlik 11
2 Yayın
11 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Dijital Reklamcılık Davranışsal Sinirbilim Test, Ölçme ve Psikometri Deneysel Psikoloji Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Kültürlerarası İletişim Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Pazarlama Teknolojisi Reklam Satış Yönetimi Tüketici Davranışı Uluslararası Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi Nöropazarlama

Kurum

İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

RETRO MÜZİĞİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDE MARKA ALGISI YARATMADAKİ ETKİLERİNİN NÖROPAZARLAMA ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
Yazarlar: Tugce Ezgi Soyaltın , Ceyda Aysuna Turkyılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2021.1437
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 480

0

2

480

0

1

1486

Yayınlar

RETRO MÜZİĞİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDE MARKA ALGISI YARATMADAKİ ETKİLERİNİN NÖROPAZARLAMA ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
Yazarlar: Tugce Ezgi Soyaltın , Ceyda Aysuna Turkyılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2021.1437
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 480

2

480

1

1486

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.