Ahmet Şekerkaya profil resmi
Ahmet Şekerkaya Prof. Dr. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı
Yayın 8 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 5
8 Yayın
0 Hakemlik
5 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Reklam Satış Yönetimi Tüketici Davranışı

Kurum

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı

Popüler Yayınları

4

1

2640

0

1

0

0

1

5182

Yayınlar

0

255

MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3851

1

3851

0

1383

1

5182

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3851

1

1

3851

4

1

2640

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.