Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Eren
Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
51
7
Yayın
11
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
51
TR Dizin Atıf
0000-0001-5949-0516
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Popüler Yayınları
Değerlendirme Aracı Olarak Oyunlaştırma Platformlarının Kullanımının Öğrencilerin Derse Katılım ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Sibel Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3350
0
ATIF
1
FAVORİ
3350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrencilerin Çevrim İçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk, Memnuniyet ve Akademik Başarı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Öztürk Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1129155
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
660
0
FAVORİ
660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenme Ortamına İlişkin Memnuniyet Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.940750
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1258
0
FAVORİ
1258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.852145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1758
0
FAVORİ
1758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Tabanlı Öğretim Tasarımı Modeli: Okul-Üniversite İşbirliği Kapsamında Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Esra Eren
, Funda Ergüleç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
918
0
FAVORİ
918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reflections of University-Institution Cooperation on Personal and Professional Development of Pre-service Teachers: The Sample of Community Service Applications Course
Yazarlar:
Esra Eren
,
Zeynep Yurtseven Avcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
0
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değerlendirme Aracı Olarak Oyunlaştırma Platformlarının Kullanımının Öğrencilerin Derse Katılım ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Sibel Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3350
1
FAVORİ
3350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri (BT) Öğretmenlerinin Mesleki Sorunları ve Çözüm Önerileri: Okul Müdürü ve BT Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Esra Eren
, Betül Uluuysal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2774
0
FAVORİ
2774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asya Studies
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
Yeni Medya
Yayınlar
Öğrencilerin Çevrim İçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk, Memnuniyet ve Akademik Başarı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Öztürk Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1129155
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
660
2
ATIF
0
FAVORİ
660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenme Ortamına İlişkin Memnuniyet Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.940750
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1258
4
ATIF
0
FAVORİ
1258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Demir
,
Esra Eren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.852145
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1758
7
ATIF
0
FAVORİ
1758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat