Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Ulu
Dr. Öğr. Üyesi
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
2
7
Yayın
12
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-6836-5589
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Türkçenin Çocuklara Yabancı Dil ve Ana Dili Olarak Öğretiminde Resimli Hikâye Kitapları: Benzerlikler ve Farklılıklar
Yazarlar:
Emine Ulu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
79
0
FAVORİ
79
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana dili Öğretiminde Kullanılan Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz: İtalya ve Türkiye Örneği
Yazarlar:
Emine Ulu Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1485812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
555
0
FAVORİ
555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi İzlencelerinde Medya Okuryazarlığı Eğitimi Üzerine Bir Durum Tespiti
Yazarlar:
Emine Ulu Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1473713
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
278
0
FAVORİ
278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk gerçekliği ile büyülü gerçekçiliğin kesişimi: Nazlı Eray’ın Frej Apartmanı’nın Esrarı adlı çocuk kitabı
Yazarlar:
Emine Ulu Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1469387
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
252
0
FAVORİ
252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Kariyer Basamakları ve Yazılı Sınavına İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri: Neyi, Nasıl Algılıyor, Yorumluyor ve Öneriyorlar?
Yazarlar:
Bayram Baş
,
Merve Hülya Kibar Furtun
,
Firdevs Kapusızoğlu
,
Emine Ulu Aslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1211752
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1011
0
FAVORİ
1011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğlence Amacına Duyarlı Medya Okuryazarlığı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Emine Ulu Aslan
,
Bayram Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1029540
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1547
0
FAVORİ
1547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mı̇zahın Sınırları: “Gülme”nı̇n Memleketı̇ Olur Mu?
Yazarlar:
Bayram Baş
,
Emine Ulu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Folklor
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2909
0
FAVORİ
2909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Folklor
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Aydın Tömer Dil Dergisi
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Edebi Eleştiri Dergisi
EREN
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ana dili Öğretiminde Kullanılan Ölçme Değerlendirme Yöntemleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz: İtalya ve Türkiye Örneği
Yazarlar:
Emine Ulu Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1485812
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
555
1
ATIF
0
FAVORİ
555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Kariyer Basamakları ve Yazılı Sınavına İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri: Neyi, Nasıl Algılıyor, Yorumluyor ve Öneriyorlar?
Yazarlar:
Bayram Baş
,
Merve Hülya Kibar Furtun
,
Firdevs Kapusızoğlu
,
Emine Ulu Aslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1211752
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1011
4
ATIF
0
FAVORİ
1011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğlence Amacına Duyarlı Medya Okuryazarlığı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Emine Ulu Aslan
,
Bayram Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1029540
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1547
1
ATIF
0
FAVORİ
1547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat