Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esen Uzuntiryaki Kondakçı
Yayın
4
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
8
4
Yayın
1
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Yayınlar
3 x 2 Hedef Yönelimi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Cansel Kadıoğlu Akbulut
,
Esen Uzuntiryaki-kondakçı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.517750
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1227
0
FAVORİ
1227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Özyeterliklerinin Üstbilişsel Öğrenme Yönelimleri ve Üstbilişsel Özdüzenleme ile Yordanması
Yazarlar:
Zübeyde Demet Kırbulut
,
Esen Uzuntiryaki-kondakçı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330260
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
790
0
FAVORİ
790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özyeterlik Kaynakları Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Yeşim Çapa Aydın
,
Esen Uzuntiryaki
,
Yeliz Temli
, Ayşegül Tarkın
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1174
0
FAVORİ
1174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özyeterlik İnançları ve Mesleğe Yönelik Tutumlarının Kanonik Korelasyon Analizi ile İncelenmesi
Yazarlar: Ayşegül Tarkın,
Esen Uzuntiryaki
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
0
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
İlköğretim Online
Hakemlik
Turkish Journal of Water Science and Management
Yayınlar
3 x 2 Hedef Yönelimi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Cansel Kadıoğlu Akbulut
,
Esen Uzuntiryaki-kondakçı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.517750
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1227
6
ATIF
0
FAVORİ
1227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Özyeterliklerinin Üstbilişsel Öğrenme Yönelimleri ve Üstbilişsel Özdüzenleme ile Yordanması
Yazarlar:
Zübeyde Demet Kırbulut
,
Esen Uzuntiryaki-kondakçı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330260
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
790
2
ATIF
0
FAVORİ
790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat