Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Yıldırım
Yayın
1
Hakemlik
1
1
Yayın
1
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Kurum
Yayınlar
Metaphorical Perceptions of Preservice Teachers Enrolled in Different Departments About the Concept of “Art”: The Case of Bartın University, Faculty of Education
Yazarlar:
Esra Yıldırım
,
Ferhunde Küçükşen Öner
,
İsmail Eyüpoğlu
,
Ömür Göktepeliler
,
Ceren Doğan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1326199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
331
0
FAVORİ
331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat