Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatma Süreyya Kurtoğlu
Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
3
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dil Çalışmaları
Dilbilim
Eğitim
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ESKİ TÜRK EDEBİYATI DERSİNE İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLA İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fatma Süreyya Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1502
0
ATIF
1
FAVORİ
1502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ŞAİR VE YAZAR İSİMLERİNİN OKULLARA AD OLARAK VERİLMESİNİN EDEBİYAT ÖĞRETİMİNE KATKISINA DAİR ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: ANKARA ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Fatma Süreyya Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.424811
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
0
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ESKİ TÜRK EDEBİYATI DERSİNE İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLA İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fatma Süreyya Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1502
1
FAVORİ
1502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Edebiyatı Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Halk Edebiyatı Konularıyla İlgili Kazanımlara İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Nicel Analizi
Yazarlar:
Fatma Süreyya Kurtoğlu
,
Ali Yakıcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2478
0
FAVORİ
2478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
ŞAİR VE YAZAR İSİMLERİNİN OKULLARA AD OLARAK VERİLMESİNİN EDEBİYAT ÖĞRETİMİNE KATKISINA DAİR ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: ANKARA ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Fatma Süreyya Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.424811
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
1
ATIF
0
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat