Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Funda İnan Yıldız
Dr.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
6
7
Yayın
1
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0003-4929-2254
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çocuğun Dil Edinimi
Temel Eğitim
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ RESİM-METİN İLİŞKİSİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bayram Baş
,
Funda İnan Yıldız
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1486
0
ATIF
1
FAVORİ
1486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Somut İşlem Dönemi Dil Kullanıcılarının Dil Bilgisi Hakkındaki Bilgi, Metafor ve Yansımaları
Yazarlar:
Funda İnan Yıldız
,
Ahmet Benzer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dil Dergisi
DOI: 10.33690/dilder.895419
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
0
ATIF
1
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Düzeyinde Yapılandırmacılık Temelli Öykü Değerlendirmeye Yönelik Rubrik Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Funda İnan Yıldız
,
Özay Karadağ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1321531
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
877
0
FAVORİ
877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN VE PROGRAM DEĞİŞKENLERİ BAKIMINDAN İLKOKULDA DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Funda İnan Yıldız
, Ahmet Benzer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
432
0
FAVORİ
432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Somut İşlem Dönemi Dil Kullanıcılarının Dil Bilgisi Hakkındaki Bilgi, Metafor ve Yansımaları
Yazarlar:
Funda İnan Yıldız
,
Ahmet Benzer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dil Dergisi
DOI: 10.33690/dilder.895419
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
1
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Formal Drama Uygulamalı Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Empati Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Ogün Çakır
,
Zeliha Nurdan Baysal
,
Funda İnan-yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.441204
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
0
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 2. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ RESİM-METİN İLİŞKİSİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Funda İnan Yıldız
,
Bayram Baş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23718
0
FAVORİ
23718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ RESİM-METİN İLİŞKİSİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bayram Baş
,
Funda İnan Yıldız
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1486
1
FAVORİ
1486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
BAYRAM Baş
,
FUNDA İnan Yıldız
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8940
0
FAVORİ
8940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Dil Dergisi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Yayınlar
İlkokul Düzeyinde Yapılandırmacılık Temelli Öykü Değerlendirmeye Yönelik Rubrik Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Funda İnan Yıldız
,
Özay Karadağ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1321531
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
877
1
ATIF
0
FAVORİ
877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Formal Drama Uygulamalı Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Empati Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Ogün Çakır
,
Zeliha Nurdan Baysal
,
Funda İnan-yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.441204
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
2
ATIF
0
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat